OOO

Jumaat, Mac 30, 2012

Loreal Paris Hydrafresh Deep Boosting Essence

Betapa pentingnya penghidratan kepada kulit terutama untuk kita yang tinggal di negara yang bercuaca panas seperti di Malaysia.  Jika kita sentiasa berada di dalam bilik berhawa dingin, kulit akan cepat menjadi dehidrasi, kering dan menjadi kasar.


L'Oréal Paris menangani isu kulit dehidrasi dengan HydraFresh popular, pelbagai  produk penjagaan kulit yang menjadikan kulit anda segar dan hydrated sepanjang hari.  Ibarat  percikan  air pada muka anda, prodk ini memberikan kesegaran dan kelembapan yang mana anda memang memerlukannya.  

Untuk memberi rangsangan dalam penghidratan, L'Oréal Paris memperkenalkan HydraFresh Deep Boosting Essence a first, truly advanced hydrating essence that helps deliver hydration into multiple layers of your skin!

L'Oreal Paris memperkenalkan Hydrafresh Deep Boosting Essence, ia mampu membuatkan lapisan kulit kekal lembab  kulit  sehingga 48 jam. Produk penjagaan kulit ini  menjadikan kulit anda segar dan hydrated sepanjang hari.  Dengan teknologi penjagaan kulit serta ramuan yang amat berkesan ianya , HydraFresh Deep Boosting Essence is able to lock in moisture in your skin, layer by layer, up to 48 hours!

THREE HYDRATING INGREDIENTS IN ONE SINGLE DROP:

Triple Hyaluronic Acid Technology

Sering dirujuk sebagai ‘key to the fountain of youth’, asid hyaluronik ialah bahan yang berlaku secara semula jadi di dalam tubuh manusia  to help cushion and lubricate skin and tissues.   

Untuk meningkatkan penghidratan dan kunci kelembapan dengan beberapa lapisan kulit dalam, HydraFresh Deep Boosting Essence contains a triple hyaluronic acid technology  well infused  untuk memastikan kelembapan yang baik diterapkan dan mengekalkannya  sepanjang hari.

 


 


















BREAKABLE VITAMIN E BEADS
Mengandungi Vitamin E tulen, these breakable beads deliver the highest quality ingredient bila di gunakan pada kulit. Hasilnya, kulit dilindungi daripada external aggressions.

PURE FRENCH SPA WATER
Diperoleh dari  French Vosges Mountains, air spa Perancis tulen meningkatkan keupayaan kulit untuk mengunci kelembapan. Digunakan dalam HydraFresh Deep Boosting Essence, kulit kekal terhidrasi sehingga 48 jam!

Dengan tekstur halus cair salji,  menggunakan  HydraFresh Deep Boosting Essence is pure joy as it instantly floods skin with a wave of delightful freshness, leaving skin smooth dan membuatkan  kulit licin dan lembut.



Buat kali pertama, kulit anda mengalami penghidratan yang lebih mendalam dengan lebih lama dan lebih berkesanDi packed  dalam  botol  yang direka indah, HydraFresh Deep Boosting Essence is your key to healthy, bouncy fresh skin.



"I've never felt my skin so deeply and fully hydrated" - Zhang Zilin
Dapatkan Hydrafresh Deep Boosting Essence

SIZE: 50ml
mulai March 2012 di semua kaunter Loreal Paris seluruh negara pada harga RM59.90.  

Untuk penjagaan penghidratan lengkap, cubalah L’Oréal Paris HydraFresh  bermula pada harga runcit yang disyorkan RM16.90 and onwards.

Dapatkan sekarang kerana DIRIMU BEGITU BERHARGA!

 
Like L'oreal Paris Malaysia facebook page to get latest updates.


p/s wah heboh di twitter..  Suria KLCC terbakar..taklah cuma Restoran Chinoz KLCC Terbakar...dorang bikin gempak ajerlah


2 ulasan:

  1. mulus nya kulit dia...

    klcc terbakar..?? nauzubillah.. jangan la, ramai sedara mara & kawan2 keje situ..

    BalasPadam
  2. Was ibarat percikan air di muka, mesti best dan segar bila guna Loreal tu kak ina...
    Ps: kak ina, pm atau email address ye, kak ina dapat souvenir dari teka teki kat blog ummi hari tu

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...