OOO

Jumaat, Mac 09, 2012

Realiti Alam Rumah Tangga

N3 suka suki yer..tak semestinya betul 100% kan

Penuh kasih sayang..kata-kata pun romantik..tak boleh dipisahkan

Suami kena tidur bawah sebab tak katil dah tak muat dah
Akhirnya.... 
 
Yang ni betul 50% sebab pernah tenguk sendiri dengan alasan isteri tak nak kipas/aircond sebab sejuk..kenalah tidur tempat lain.  Tak best kan macam ni..

p/s sapelah agaknya yang pernah jadi camni kannn


18 ulasan:

  1. Hurmmm.... kalau entry suka suki okey laa... berikan kelainan skit kan....hehehe

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    kesian si suami...he he

    tapi mampu seyum lagi

    BalasPadam
  3. ada betul gak tu..selalunyer generasi dulu2

    BalasPadam
  4. Salam Kak,

    Biasanya berpisah tempat tidur dengan suami kalau dia outstation, selebihnya duk bawah ketiak dia kalau tido hahhaa..ooopsss :D

    Harap berkekalan sampai ke tua heehee

    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  5. Mudah-mudahan hubungan kita semua tetap romantik dan bahagia hingga ke hujung usia..
    Aminnnn

    BalasPadam
  6. insyAllah nak loving :),suka suki xper hehe

    wah jumlah follower akak unik,tanggal 1957

    BalasPadam
  7. emm..
    mmg ada.juga berlalu depan mata :)
    asal saling memahami takpelah

    BalasPadam
  8. tak mo la jadi mcm ne.. sob sob sob..

    BalasPadam
  9. Nenek dengan Atuk saya mcm tu kak... Diorang kata org jawa dulu2, kalau dah tua, tidur asing2. Tapi bilik ada lubang kat atas, macam dinding pemisah tak sampai ke bumbung. So, malam2 sebelum tidur, diorang borak2 jer...

    BalasPadam
  10. ada kebetulannya entry akak ni.. mungkin bila dah berusia dah rasa tidur jauh jauh pun dah tak kisah

    BalasPadam
  11. As salam kak Ina..

    Alhamdulilah setakat dh anak 3org ni, msh tido bersama lg..sebabnya dr anak umur 2thn Lin dh asingkan tido dgn mereka.. :)

    Mudah2an rumahtangga kita semua kekal bahagia ke akhir hayat sesama ke syurga ye kak Ina..aamiinn

    BalasPadam
  12. Ada-ada. Ada nampak benda2 ni terjadi. Kak Ina cemana? Saya baru je kat tahun pertama. Heheh. So, setakat ni betul lagi le.

    BalasPadam
  13. Ini kisah benar kak ina ke?hik3...

    BalasPadam
  14. tak semua, mungkin kebanyakan.. haha

    BalasPadam
  15. nmpk kelakar tp mmg ader terjadi tuh so sama2 kita muhasabah diri ajer kan, kak?

    BalasPadam
  16. sekarang ilham tidur kat tengah2 antara kitorang.. hehehee

    BalasPadam
  17. harap2 tk jd gitu bila tua nanti kak.. seram jek ..

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers