OOO

Khamis, Mac 22, 2012

Tahniah Geng Tali Barut Hilal Di On Air Astro

Alhamdulliah buat GTB adik blogger Hilal  yang berjaya masuk dalam rancangan On Air di Astro.  Semalam memang layan  Astro nak tenguk dia dapat ker idak masuk top 10.  Yehaaaa seronok bila jejaka bertahi lalat ni berjaya gak akhirnya.
 Tahniah yer Hilal, nanti dah jadi glam janganlah lupakan GTB yer. 
Dah tentu lepas ni susah nak jumpa kamukan.   
 Kami GTB akan sokong kamu dari belakang. Kan Daydeck
Hilal, Hazman dan CikLily Putih
Seronokkan bila rakan blogger yang kita kenal berjaya sampai ke puncak.  Dah tentu lepas ni dah susah nak jumpa jejaka kacak ni.  

Alahai tak perlah kan..leh sms, tweet tweet dan fb.  

JOM LIKE & FOLLOW
Twitter : @hilalazmi

Jangan lupa saksikan ON AIR setiap hari Rabu pukul 9.00 malam di Astro.  Dan yang paling best sebab hosnya  ialah Pak Nil @ Aznil Haji Nawawi

p/s Nanti dah jadi glam,  nak ker Hilal beli lagi kukis akak  untuk hari raya ek?

8 ulasan:

  1. Hahahhaha!!!! tengs so much akak!!!!! Insyaallah... sy tetap feveret kukis akak tu.... makan smbil nengok tv sedap...ahahaha

    BalasPadam
  2. as a friend, i proud with him

    BalasPadam
  3. hensem hilal ni..:P...boleh r p tgok kat astro nanti...hehe

    BalasPadam
  4. waaaahhh... hilal ada.. nak sainnnnn

    BalasPadam
  5. wah pas nie femes laa geng tali barut sbb ada retis ihihii..

    BalasPadam
  6. me too suker hilal....very low profile....tak sangka blogger rupanyer

    BalasPadam
  7. "Nakkkkkkkkkkkkkkkk..." jawab hilal. Heheh. Geng tali barut eh? Ganas betul.

    BalasPadam
  8. Ida sokong Hilal & Anas !! Tengok semalam.... best2!! =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers