OOO

Khamis, April 05, 2012

Teka Teki Tekuk

Hari ni nak buat teka teki tekuklah pulak..
Apakah benda ini?

Seorang pemenang yang berjaya menjawab dengan pantas dan tepat akan memenangi 3 hadiah iaitu

1.  RM10.00 cash 
 2.  Buku ini
3. Cream ini


Pat pat cepat cepat
sape cepat dan tepat
boleh dapat hadiah hebat

18 ulasan:

  1. Tempat selit buku @ file??

    BalasPadam
  2. saya cuba nasib ye . haha. tempat letak tisu gulung tu kot . hikhik

    BalasPadam
  3. blur pulak petang2 ni.. hehehe.. ape eh.. rasanya macam tempat letak tisu gulong kot

    BalasPadam
  4. sudu pengacau kat dlm blender tu kot~
    xtau apa nama dia. hehe

    BalasPadam
  5. Salam,

    kak inaaaaaa, nak teka boleh tak? hehehehee

    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  6. kak ina.. sha rasa meja yg diterbalikkan? hahahaha

    BalasPadam
  7. adakah itu vibrator? hahaha

    BalasPadam
  8. saje2 teka..baby pacifier..

    BalasPadam
  9. yuppp.. sokong puting susu yg baby nyonyot kat mulut tu kot

    BalasPadam
  10. mcm puting susu baby jer..

    BalasPadam
  11. nak teka boleh tak ? mueheheheh ..

    BalasPadam
  12. salah takpe kan...blur tapi rasa macam punat penekan

    BalasPadam
  13. Kak Ina, nak teka sekali lagi

    **Vibrance Kegel Device**

    Kegunaan
    Pelvic Muscle Training

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers