OOO

Ahad, Mei 20, 2012

Sekitar Majlis Nurul Elfira Loy Jurucakap Terbaru Maybelline New York Di Malaysia

Semalam tak sempat nak update blog, sebab pagi-pagi lagi dah keluar ke rumah adik ipar di Nilai sebab nak hantar kakak-kakak ipar dan anak buah ke KLIA kerana dorang nak mengerjakan umrah ke tanah suci.  Pastu makan, beli barang di Nilai 3, gi pasar malam, lepak dan makan-makan ..sampai kat umah dah pukul 10.00 lebih..apalagi cari bantal lah jawabnya.
 
Kalau nak tenguk N3 first  pasal Maybelline ni, korang leh ke SINI.  Majlis ini diadakan di Jalan Ampang dan di hadiri oleh wartawan dari pelbagai majallah dan blogger.  

Lepas pendaftaran kami diberi sekeping kad dan beg goodies kosong..haa apasal kosong ek.  Rupanya kami kena pergi ke counter make up yang berlainan untuk collect gift selepas di beri penerangan tentang kegunaannya.
Salah satu dari aktiviti ialah melukis di lakaran mata menggunakan eye line dan tunjukkan kreativiti masing-masing kat lukisan tersebut.  Sape yang lukis paling kreatif akan memenangi hamper.
Agak-agak korang akak punya yang mana ek?
Setiap yang hadir juga diberi sekuntum bunga ros
Sessi bergambar
pot pet pot pet sambil makan minum
Nurul Elfira Loy Jurucakap Baru Jenama Maybelline New York Di Malaysia bersama model.  Muda lagi Elfira Roy ni kan, akak harap dia dapatlah meneruskan pelajaran beliau selepas mendapat keputusan SPM..rugi kalau tak sambung belajar sebab dunia glam ni bukan boleh bawa kesenangan sampai ke tua, terutama jika tak pandai menyimpan.
Inilah  FABULOUSLY 18 yang di gunakan oleh Elfira Loy pada hari tersebut.  Akak dapat Smooth BB Stick Clear Stick yang akan keluar Julai 2012 nanti iaitu  Baby Lips Balm, Volum’ Express The Falsies Mascara, Master Eye Liner dan Eye Studio Diamond Glow. 
 
Blogger yang happy ciklilyputih dan Ruby yang bervangan bergambar kat sini
Terima kasih Connie dan Maybeline Team yang sudi jemput ktorg ke event best ini.  Lain kali jangan lupa jemput lagi tau.

p/s yesszaaa happy dapat parcel alat makeup lagi...untungnya jadi blogger kan..dapat alat make up free tak yah beli.  Untung memang beruntung.


9 ulasan:

  1. selalu jeles tengok akak! heheheh...
    terbaik lah kak. Maybelline mmg best kan...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    blogers diiktiraf.....

    BalasPadam
  3. kak ina, nice to meet u kat maybelline. besttt kita org borak2 n gurau nakal kekeke. till then jumpa lagiiiii :)

    BalasPadam
  4. akakk sonoknyer...dpt jumpe retis..

    dpt gift lg tuh..jelezzzz

    BalasPadam
  5. bez nye akak..mcm mne nk join event2 cmni??

    BalasPadam
  6. artis muda kat malaysia nie memang banyak peluang jadi duta produk kosmetik...

    BalasPadam
  7. Bestnyer kak ina, memang sangat bertuah.. ;)

    BalasPadam
  8. waaaahh.. beliau dah jadi jurucakap maybelinne

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...