OOO

Jumaat, Jun 29, 2012

CELCOM LAUNCHES CELCOM FIRST SUPERIOR AND TOP-CLASS VOICE PLANS

48 HOURS SPONSERED POST. PLEASE SCROLL DOWN FOR LATEST ENTRY 
 
 
Pelancaran  ini telah di adakan sebuah di Zoo Negara Kuala Lumpur semalam dalam cuaca sejuk..erhmm mula-mula akak rasa agak pelik gak ..kenapa pelancaran  di buat di sini?  

Rupanya ianya berkaitan dengan haiwan..jadi zoo lah tempat yang banyak haiwan bukan.
 
Kalau berjalan kaki memang masak gak sebab agak jauh ke dalam.. pastu hujan turun tak berhenti. Nasib baiklah ada tram..jadilah kanak-kanak riang kejap bersama CikLily Putih
credit pic : submerryn.com
 
CELCOM Axiata Berhad (Celcom)  pembekal telekomunikasi mudah alih alih yang pertama dan utama di negara ini merasa optimis untuk menarik lebih ramai pelanggan baru bersandarkan pengenalan produk terbaru rangkaian pintar,Celcom First Voice plans, a range of superior voice plans.

Ketika ini, Celcom memiliki 11 juta pengguna dan di jangka meningkat dengan pengenalan produk berkenaan berdasarkan ciri uniknya.

Pelan Suara Celcom First membolehkan pelanggan memperolehi pengalaman optimum untuk perkhidmatan lebih cemerlang, inovatif dan di majukan.

Dato' Sri Shazalli Ramly, Chief Executive Officer of Celcom Axiata Berhad berkata, "  Pengguna juga boleh membuat pertukaran rangkaian selepas  menggunakan salah satu pilihan rangkaian tanpa di kenakan sebarang pembayaran dengan hanya menghubungi pusat khidmat pelanggan Celcom.

Katanya lagi , berdasarkan ciri berkenaan ia bukan saja mampu menarik pelanggan Celcom namun mampu menarik pelanggan daripada pelanggan bukan Celcom. 

"Kami tahu terdapat masalah apabila menggunakan pra bayar seperti kehilangan nombor dan sukar untuk mendapatkannya semula.  Produk ini memberi peluang mengatasi masalah yang terdapat pada pelan pra bayar", katanya lagi.
Dengan Celcom First Choice Plan,  ciri-ciri baru berjenama kreatif direka untuk memenuhi keperluan pelanggan untuk menikmatinya iaitu :
Real Rate
Auto Rate
Pick A Paid
Pay Your Way
Smart Menu 
First Advantage
Untuk maklumat lanjut  mengenai pelan ini sila laman web   www.celcom.com.my

Untuk pertamanya kali juga kami yang hadir dapat menyaksikan iklan Celcom First ini..korang boleh ke laman www.celcom.com.my untuk menontonnya ..seronok dengar muzik iklan ini..agaknya sape tau tajuk  lagu ni..akak blurr nak menekanya.
 pandai gajah ni posing
Kemudian kami ke sini pula...sungguh  bernasib baik sebab hujan dah berhenti.  Media  naik tram tapi VIP semua jalan kaki...sporting sungguh mereka kan.

Di pelancaran ini juga, Celcom First telah mengumumkan projek keluarga  angkat (wildlife adoption) dengan mengambil  Triang, seekor gajah  Asia berumur 32 tahun  yang sejajar dengan hala tuju kreatif Celcom First iaitu mewakili kuasa, kesetiaan dan keinginan untuk sentiasa berada  di atas

"Teriang is a great portrayal of Celcom First's  and its bold advantages 
that makes it a step up from  the  rest." Dato' Sri Shazalli commented.
 sukanya Teriang ashik di beri tebu

RM0.10 dari setiap pelanggan baru Celcom First akan menyumbang kepada dana untuk menjaga Teriang...wah best kan..apa lagi jomlah join Celcom First

 Seronok juga sekali-sekali pergi ke majlis pelancaran macam ni..lain dari yang lain ..betul tak?  Semua yang hadir seronok tenguk telatah gajah-gajah ..ramai gak yang sibuk ambil gambar gajah ..fuhhh untunglah gajah terutama Teriang ni..glamm uuu


p/s ada gak staff Celcom yang tegur akak..

11 ulasan:

  1. wow g zoo plak kak ina kita ni..

    kak ina, nk tnye sket.. cmne kak ina slalu dpt jemputan mcm ni eh?

    cecite.. cecite.. ^^

    BalasPadam
  2. berita baik untuk pengguna celcom

    BalasPadam
  3. zue kot yg tegur akak? eh? Hehehe.. zue tegur akak dgn kak lily masa kat tempat gajah ni :)

    BalasPadam
  4. lov-note

    kami dijemput oleh pr..kadang-kadang dari nuffnang..

    betullah tu kamu zue zoey..nama glam..tak ingat lah pulak

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Kak Ina

    Tahniah kak
    jadi duta lagi....

    BalasPadam
  6. Nasib baik hujan sempat berhenti. Dapat jugak kite tengok si Teriang menari-nari kan?

    BalasPadam
  7. oo ni yg celcom ngn gajah tu ek... huhu~ glamour la gajah tu

    BalasPadam
  8. ALHAMDULILLAH....bertambah rezeki akak yea....CELCOM memang murah hati kan

    BalasPadam
  9. gambar last skali... sebelah kanan tu pernah nampak masa event celcom dulu

    BalasPadam
  10. byk betul sponsored post akak ni kan? jaa suka baca... pandai akak olah.. hehe...

    btw, tengkiu akak sudi singgah dan komen di blog saya. dlm bangga akak dtg ke jaakechik corner, terselit juga rasa segan. dgn blog jaa yg bru 4 bln jagung nie.. :) plus pulak akak mmg expert bab masak! tengkiu ya, akak mmg sporting!

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...