OOO

Jumaat, Jun 15, 2012

A Date with Julie's


Biskut Julie's salah satu jenama terkenal ini telah pun  berada di pasaran sejak 30 tahun yang lalu dan telah banyak menerima anugerah.  Pada tahun 2005 Biskut Julie's juga telah menerima award “INDUSTRIES EXECELLENT AWARD” dari Malaysia's Ministry of International Trade and Industry (MITI) dan pada tahun 2006 Julie's telah mendapat award the Cleanest and Most Beautiful Food and Beverage Factory.

Tak hairanlah mengapa biskut Julie's di gemari ramai kerana dengan cogan kata PERFECT FOOD believes in “baked with love” ianya sesuai di makan bersama orang-orang tersayang.

Keluarga saya memang amat menyukai biskut Julie's kerana ia menawarkan berbagai-bagai jenis biskut dan variasi.  Biskut Julie's boleh di makan pada bila-bila masa sahaja tak kira di mana tempat anda berada. 
Saya suka makan biskut Julie's bersama secawan kopi di waktu pagi sambil membaca suratkhabar ataupun majalah.  Biskut Julie's juga reka bentuk pembungkusan yang menarik dan di bungkus secara berasingan..jadi senang nak bahagi-bahagikan kepada anak-anak saya.
Suami pula suka makan biskut Julie's  Wheat Crackers di celup  pula dengan secawan teh panas..wah tak sedar dah banyak habis biskut ini.  Enak juga di sapu dengan mentega dan jem. 
Kami gemar juga makan  biskut Cocoro sambil menonton  drama korea di televisyen..satu demi satu..haa sampai habis di makan oleh kami sekeluarga
 Bermacam-macam cara kita boleh makan Julie's Biskut ini.  Seperti Biskut Julie's Love Letters juga enak di makan dengan ais krim..
dan dimakan bersama  ice blended coklat..its yummy...
Imran memang sukakannya
Pastikan biskut Julie's sentiasa tersimpan di rumah anda kerana mampu di beli oleh semua orang di sebabkan harganya yang berpatutan.  Apa lagi ..jom dapatkan ianya sekarang juga.

Biskut Julie's tiada pewarna
Kebersihannya memang terjaga
 Berbagai bentuk berbagai rupa
Sesuai di makan tak kira usia

3 ulasan:

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...