OOO

Khamis, Julai 19, 2012

Warnai Raya Dengan Beg Idamanmu

 
Jualan beg tangan berjenama oleh Reebonz pasti menceriakan sambutan hari raya anda.
Sekiranya anda penggemar beg tangan berjenama atau pun teringin hendak memilikinya, Reebonz menjemput anda untuk meraikan musim perayaan dengan rekaan warna warni untuk jualan Raya buat pertama kalinya.

"Acara jualan murah musim Raya yang pertama ini dengan tema "Warnai Raya Dengan Beg Idamanmu" untuk meraikan kemeriahan musim perayaan dengan pelanggan kami terutamanya yang akan menyambut Hari Raya Puasa!", kata Sean Oh, Pengurus Besar Serantau bagi Malaysia dan Timur Tengah ketika perviu jualan khas untuk media.
Reebonz merupakan destinasi dalam talian ekslusif yang mana ahli-ahlinya dari Indonesia, Singapura, Thailand, Hong Kong, Korea dan Malaysia dapat membeli belah barangan mewah pada harga yang berpatutan menerusi acara jualan murah dalam talian yang tertutup yang cuma berlangsung selama 2 hingga 3 hari sahaja.

Ini membolehkan kami memberikan kami untuk memberikan pilihan jenama yang lebih banyak kepada pelanggan pada harga jualan tertutup dan dapat memastikan bahawa produk yang di tawarkan sentiasa baru dan terkini,' tambahnya lagi.
Ahli Reebonz dapat membeli belah secara online dan menikmati harga terbaik berbanding butik bertauliah atau "reseller" dan mereka tidak perlu risau akan caj penghantaran atau cukai kastam kerana harga yang terpapar tiada mempunyai sebarang kos tersembunyi.
Reebonz akan membuat penghantaran dalam masa 3-5 hari di Malaysia, bergantung kepada kelulusan kastam.  Produk yang di tawarkan adalah dengan jaminan 100% tulen dan return policy adalah selama 14 hari.  

Bukan itu saja, penerimaan pakej dari Reebonz juga membawakan pengalaman bermakna, kerana setiap barang akan di balut cantik bagi meningkatkan kepuasan pelanggan.
Jualan Raya merupakan acara istimewa dalam talian yang akan berlangsung selama dua hari sahaja di Malaysia sempena musim perayaan.  "Kami akan mengadakan acara jualan di Member's Lounge di Bangsar, Kuala Lumpur".  

"Acara ini terbuka kepada ahli-ahli Reebonz serta orang ramai dan memberi peluang bagi mereka untuk melihat, menyentuh dan membelek beg berjenama asli sebelum membelinya pada harga jualan tertutup kami," katanya lagi.
"Kami akan menawarkan jenama terkenal termasuk Balenciaga, Burberry, Coach, Gucci, Kate Spade, Marc by Marc Jacobs, Miu Miu, Prada, Proenza Schouler dan Vintage Chanel', kata Amanda Gan, Pengurus Perhubungan Awam dan Pengekalan Ahli Reebonz Malaysia yang berkongsi butir spesifik bagi jualan tersebut.
"Semua beg akan di jual pada harga diskaun sehingga 70%.  Kami akan mengadakan jualan murah seperti potongan RM150 daripada beg Coach dan Burberry terpilih dan ini semestinya sesuatu yang sukar di tolak oleh penggemar beg berjenama!"janjinya lagi.

Untuk menjadi ahli Reebonz, anda cuma perlu mendaftar di reebonz.com.my dengan melengkapkan langkah-langkah pendaftaran yang mudah di laman web log in.  Selain dari itu, anda jug aboleh meminta rakan atau ahli keluarga yang telah menjadi ahli menjemput anda menjadi ahli.
Jualan Raya Beg Tangan Reebonz "Warnai Raya Dengan Beg Idamanmu" akan berlangsung pada hari Jumaat dan Sabtu, 10 dan 11 hb. Ogos 2012 dari jam 11 pagi hingga 5 petang di Reebonz Lounge, Lot 3A.02A, Level 3A, Menara BRDB, No 285 Jalan Maarof Bukit Bandaraya, 59000 Kuala Lumpur.
Dapatkan kemasukan utama dengan menghantar email kepada  concierge@reebonz.com   atau hubungi 03-22021393 dan nikmati pelan bayaran ansuran 0% dengan lapan bank seperti Alliance, Ambank, Citibank, HCBC, Maybank, MBF, OCBC dan RHB.

Untuk maklumat lanjut tentang Reebonz dan Jualan Raya ini, sila layari laman rasmi Reebonz di reebonz.com.my atau laman Facebook Reebonz Malaysia di facebook.com/reebonzmalaysia.

7 ulasan:

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...