OOO

Khamis, Ogos 30, 2012

Kisah Rumah Tangga Lagi




Selepas 27 Tahun


p/s betul ker idak ek?

N3 merapu meraban nak hilangkan bosan..tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun mati
 


10 ulasan:

  1. assalam lina..sel;amat hari raya..betul bebeno tu lina..

    BalasPadam
  2. hahahah akak ni ade je..ade yg benonyer tu ada yg idok..sesetengah aje kot..

    buat kate p.ramlee

    jarang2..kdg2.. ^^

    BalasPadam
  3. Bau minyak urut okay lagi kalau baru minyak pati Halia Mustajab lagi parah kalau kena pijau. Mood pun turun. Ha..haa..

    BalasPadam
  4. Kat rumah zana jarang ada minyak urut....hehe....bnyk losyen slimkan perut, haha!

    BalasPadam
  5. mungkin ia benar tapi alah bisa tegal biasa....

    BalasPadam
  6. kalau laki lepas 20 tahun kawin maybe lebih nak pakai minyak atar ko la Kak Ina....

    BalasPadam
  7. kak ina, lebih kurang tu betul lah... heheheh..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers