OOO

Jumaat, November 02, 2012

OMG- Program Temubual Terbaru Di Diva Universal




Program bual bicara tempatan khas untuk wanita bakal dikemudi oleh Sazzy Falak dan Razif Hashim, OMG. OMG merupakan program yang dibawakan khas untuk wanita moden yang bercita-cita tinggi, bertenaga, sukakan cabaran serta bebas. Program OMG yang disajikan khas untuk penonton Malaysia akan bersiaran tayangan perdana di DIVA Universal (saluran 702) pada 5 November 2012 jam 7.30 malam.



Dari kiri Kartini Kamalul Ariffin(Penerbit Eksekutif di Red Communications), Razif Hashim(Hos OMG),Michael Loh (Pengurus Besar di F&N Creameries Sdn Bhd),Sazzy Falak(Hos OMG) dan Nini Yusof(Pengurus Dalam Negara Jualan Pengiklanan Malaysia di NBC Universal) 


Program ini mengupas topik yang menarik serta terkini melibatkan kerjaya, keluarga, persahabatan, perhubungan dan banyak lagi. Program 13 episod ini turut memperkenal tiga segmen utama iaitu OMG Celebrity, OMG Miss Chilled dan Oh My Gaji. 


Segmen OMG Celebrity akan menampilkan sesi temubual istimewa bersama hos program dan juga selebriti tempatan sebagai jemputan termasuklah Lisa Surihani, Jacklyn Victor, Hannah Tan, Mizz Nina, Noh Hujan serta Deborah Henry. Setiap episod penonton akan disajikan dengan segmen mini berjudul “Oh My Gambar Lama” di mana selebriti jemputan akan berkongsi gambar-gambar lama mereka sebagai tatapan buat penonton OMG. 


Ditaja oleh F&N Magnolia Sherbet, OMG Miss Chilled pula menyingkap pengembaraan 13 orang gadis terpilih menerusi pencarian Miss Chilled yang dianjurkan oleh F&N Magnolia Sherbet. Setiap minggu penonton akan disajikan dengan pelbagai drama oleh para peserta. Kita akan melihat keberanian dan kawalan emosi para peserta ini dalam melakukan pelbagai aktiviti yang cukup mencabar seperti memandu go-kart, meniti jambatan tali dan juga menghadiri janji temu. Gadis Miss Chilled pada setiap minggu juga akan menjalani sesi temubual bersama-sama pengacara, Raz untuk berkongsi pengalaman dan pengajaran yang diperoleh daripada setiap aktiviti yang dijalankan. 


Program OMG turut sama mengemudikan segmen Oh My Gaji yang akan mengimbau pekerjaan bukan konvensional individu terpilih. Hos program iaitu Sazzy dan Raz haruslah meneka jenis-jenis pekerjaan dengan hanya bertanyakan dua soalan berdasarkan video yang akan ditayangkan nanti. Dari juruterbang wanita hinggalah jururawat lelaki, penari api ke jurusolek artis, atau pengajar bungee jump hinggalah ke drifter wanita, pekerjaan misteri itu hanya akan dijawab sejurus selepas video tersebut ditayangkan dan hos OMG haruslah meneka dengan tepat untuk mengelakkan diri dari dikenakan hukuman di akhir program nanti. 


Jangan lupa saksikan OMG di DIVA Universal (saluran 702) pada 5 November 2012 setiap hari Isnin jam 7.30 malam. 


Untuk langgani saluran ASTRO, sila telefon di 1300 82 3838 atau layari laman web www.astro.com.my


Untuk keterangan lanjut mengenai F&N Magnolia Sherbet, sila layari laman web rasmi www.facebook.com/MagnoliaSherbetMY

3 ulasan:

  1. Thank you Kak ina for the info, nanti boleh tengok ni, suka tengok kisah orang2 yang berjaya.

    BalasPadam
  2. menarik ni..hos pun comel2 gitu..;-)

    BalasPadam
  3. waahhh mantop punya rancangan ni :D

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...