OOO

Rabu, Januari 09, 2013

Wordless Wednesday #15



15 ulasan:

  1. Balasan
    1. orang cat bumbunglah azri
      mereka ni rajin cari rezeki di negara kita
      sekarang ni memang jarang tenguk anak muda kita nak kerja camni

      Padam
  2. whoaaa.... selamba je pakai selipar tue.... mesti KUDA-KUDA kuat nie

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah pasal hazman..mereka ni berani sungguhlah
      tak guna alat keselamatan langsung..kita yang tenguk takut
      mereka jatuh tercedera nanti

      Padam
  3. Adakah bumbung rumah kak Ina? :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. taklah myra..umah jiran setentang dengan umah akak
      anak pempuan nak kawin lagi 2 minggu..tentulah semua nak
      di cat baru

      Padam
  4. Assalamualaikum Kak Ina

    rumah dihias...nak sambut orang baru ke....he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mualaikumsalam atuk

      bukan rumah sayalah..rumah jiran..majlis saya kan lambat lagi

      Padam
  5. wah kak ina.. siap cat bumbung lagi tue...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan akak misz_eyza
      rumah jiranlah

      Padam
  6. assalamualaikum kakina...wah siap cat bumbung lagi rumah sape ni ek...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. rumah jiran depan umah akak lah Mas Zull..anak nak kawin lagi 2 minggu

      Padam
  7. bumbung rumah akak tak nak cat ke? baru la meletup tahun baru hehe

    BalasPadam
  8. kompem dari jauh org dah kenal rumahnya...terserlah biru tue

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers