OOO

Rabu, Februari 27, 2013

Wordless Wednesday #20

13 ulasan:

  1. Masjid kat area pandan kan kak?

    BalasPadam
  2. besarnya kipas die..xsilap ni kipas kt msjid kat keramat kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. habis tu kt mana kak?aritu ada bc paper psl kipas gergasi ni..kat kl tp lupa kt mana..:)

      Padam
    2. kat Masjid Kota Tinggi Johor lah anna

      Padam
  3. WW #20...eee samalah ngan kita...hehehe...kipas apakah yang panjang itu?

    BalasPadam
  4. aduhai besar dan panjangnya kipas dia. kat mana tu kak ina.

    BalasPadam
  5. kite rasa ni kipas dekat r&r pagoh ataupun machap, r& r yang ada escalator.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak aimi..ni kat masjid kota tinggilah

      Padam
  6. assalamualaikum kakina...besar kipasnya mcm kat Medini Mall Nusa Jaya je...;)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers