OOO

Jumaat, Mac 15, 2013

Majlis Perkawinan Stail Hi Tea

Selepas majlis khatam al quran, nikah dan malam berinai dan  majlis kemuncak di rumah pengantin perempuan..hari Ahad diadakan pula majlis ala ala high tea.
Majlis di adakan sempena perasmian  di dewan Dewan Renjis Mempelai di Gombak
 
Ibu kepada bapa pengantin perempuan  dewan di beri penghormatan memotong riben disaksikan anak, menantu, cucu dan cicit. 
 Tetamu yang hadir
Kambing panggang...ya be da be do...

my mom..pakai spek hitam :)
kepak ayam
kuehtiaw goreng kuali besar ..ala cam kat pasar malam tu
pantang letak habissssssssssssssssss.....ada gak nasi
kueh mueh dan buah-buahan.
pengantin pun nak merasa gak
Kak ngah doakan agar kamu berdoa berbahagia 
sehingga ke akhirnya.

p/s rasa-rasanya cam nak buat camni gak aaa..tapi bergantung pada budget

6 ulasan:

  1. pengantin perempuan ni mcm familiar sgt la kak..pernah keluar majalah ke

    BalasPadam
  2. chicken wing macam sedap je..

    BalasPadam
  3. kuew tiau tu mcm sedap je..hehe..

    BalasPadam
  4. Thanks kak ngah..
    Sok wat la majlis kt renjis mempelai...

    BalasPadam
  5. best ek gathering mcm nie...

    BalasPadam
  6. menarik pulak idea jamuan macam nie....tapi jenuh la tukang masak kan

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers