OOO

Isnin, Mac 18, 2013

Norman KRU, Irfan Khairi (Jutawan Internet) & Me



Wow wow....Idaman semua orang ni...
Sape tak kenal  Dr Noor Irfan Khairi Noor Azmi atau lebih di kenali Irfan Khairi yang di gelar sebagai "Jutawan Internet" dan "Jutawan Siber" oleh kerana pendapatannya yang melebihi RM1,000,000 melalui perniagaan Internet dari rumah ketika berumur 25 tahun! Hebat bukan.
 Buku hasil tulisan Irfan Khairi
Akak cuma mengenali beliau melalui  segmen dalam akhbar Harian Metro setiap hari Jumaat kerana suka membaca tip-tip dan Irfan menjawab soalan dari pembaca  tentang masalah yang di utarakan di situ...yang kebanyakkannya tentang cara mengawal kewangan.

Sedikit sebanyak pendapat beliau membolehkan akak mendapat panduan tentang cara mengurus/mengawal perbelanjaan yang perlu dan tidak perlu.   Tertunai hasrat di hati bila dapat bertemu dan mendengar sendiri suara beliau. :)
Sape yang tak kenal Norman  KRU  kan..dulu masa muda remaja, akak cukup minat betul dengan kumpulan KRU, dahlah lagu-lagu dorang sedap, ahli-ahlinya semua handsome pulak tu terutama Yusry yang telah menjadi hak milik mutlak Lisa Surihani :(  

Norman selaku Presiden Eksekutif Kumpulan Syarikat KRUyang berjaya dalam bidang seni dan perniagaan.  Nak tau macamana mereka boleh berjaya? 

Nak tau rahsia mereka? Nanti akak war-warkan..
Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu N3 selanjutnya..

12 ulasan:

  1. tengah mengarang cerita yang sama. cepat Akak buat. ohh..ada unifi kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh yer ker ladfe..kid lagi cepat kan..akak tak ada unifi..baru ajer apply

      Padam
  2. tadi irfan khairi ada ckp nak bg keta dia tu kat akak.. akak nak tak? kalau tak nak bg saya...! heheheeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. fuhyoooo kalaulah masin mulut kamu tu..alhamdulliah..

      Padam
  3. Wah!seronoknya kak ina bergambar dengan depa.

    BalasPadam
  4. laaa anti klimaks laa kak ina hehehe.. :) baru semangat waja nak bace

    BalasPadam
  5. jeles ok

    saya penah KRU dlm mimpi je hahahaha

    BalasPadam
  6. assalamualaikum kakina...wah menarik ni kena tunggu n3 seterusnya...:)

    BalasPadam
  7. Nak berjaya, kena belajar dengan yang telah berjaya kan,.. :)

    BalasPadam
  8. Peluang untuk mendapat perkongsian pengalaman daripada mereka yang berjaya.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers