OOO

Ad

Sabtu, April 27, 2013

Kami Happy

Assalammualaikum
Seronok dapat jumpa semula rakan bloggers yang dah lama tak jumpa.
 Hazman tengah nak tangkap gambar sape ek..
biarlah rahsia.. Sawanilla happy
bersama Redmummy
Yana dan Cik Lily pun ada juga
sibuk dengan hp masing-masing
gelak tawa keriangan Eyriqazz, Nara, Hazman dan Kid
lepak-lepak sambil gelak ketawa
yeszaa..kami semua happy bersama Nuffnang

15 ulasan:

  1. wah! S4 dah ada dlm genggaman :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya tak join ke sana tadi. hanya di Berjaya Times Square. sempat juga tanya YY psl kak Ina. rupanya kak Ina ada di sana..

      Padam
    2. alaaaaa.... tak jumpa cik laili... hehehehee

      Padam
    3. alaaa....naper tak join kat Lowyat tue....kalau tak leh layan minum starbucks....hehehehe

      Padam
    4. datang event bawa suami & anak2 sekali. hihi!
      takpe..mungkin lain kali boleh jumpa :)

      Padam
  2. Wah.. dapat join pelancaran S4.. best tu
    Meriah dgn geng2 blogger tu

    BalasPadam
  3. hahaahahaa... seronok kak sekali sekala lama tak jumpa. walau kejap. hazman dengan yana yassin atau dengan anne? lalaalalaaaa

    BalasPadam
  4. wah bestnya dapat jumpa geng2 lama... macm mana dekat pelancaran tu kak.. mesti meriahkan

    BalasPadam
  5. pergh, bestnya dapat tengok S4

    BalasPadam
  6. bila S4 dah keluar, mulalah saya nak upgrade balik S3 saya

    BalasPadam
  7. Bila pegi event cenggini la dapat jumpa muka kengkawan kan....

    BalasPadam
  8. Thanks tumpangkan saya....Memang meriah dapat jumpa rakan2

    BalasPadam
  9. assalamualaikum kakina....seronoknya masing2 dapat berjumpa....:)

    BalasPadam
  10. pehh..geng-geng anak emas nuffnang nih..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers