OOO

Rabu, April 17, 2013

Rumah Bersih Tanpa Habuk Dengan Vakum Samsung

Semua ibu-ibu mengimpikan rumah yang bersih dan sentiasa di penuhi dengan udara segar yang membuatkan anak-anak dan keluarga sentiasa sehat.

 
Tiga jenis pembersih hampagas (vakum), Samsung Aquatic, Samsung NaviBot-Silencio dan Samsung FlexSlim , menawarkan pembersihan pintar untuk memenuhi pelbagai peringkat keperluan pembersihan.
Pengarah Urusannya, Kwon Jae Hoon berkata, pihaknya sentiasa berusaha dalam menyediakan kemudahan asas rumah yang bagi meringankan beban pembersihan rumah.
"Pembersih vakum Samsung di pasaran mempunyai kuasa sedutan yang memuaskan selain struktur berdiri seperti robot turut menawarkan pembersihan maksimum bagi permaidani dan lantai.
"Ciri-ciri keselamatan yang ditawarkan juga menjadikan Samsung sebagai pilihan bijak untuk mereka yang mementingkan keselamatan semasa membersihkan rumah," katanya.
 
Samsung mengeluarkan vakum robot NaviBot-Silencio baru yang berupaya membersihkan habuk di mana saja ruang sempit termasuk di bawah sofa yang sering mendatangkan masalah.

Bagi pengguna yang sering tiada di rumah dan masih mahukan rumah berada dalam keadaan bersih tanpa habuk dan kotoran bolehlah memiliki Samsung NaviBot Silencio yang canggih dengan teknologi meresap kotoran sepanjang masa.
Pembersih vakum robotik adalah impian bagi ramai pengguna kerana ia berupaya untuk melaksanakan pembersihan menyeluruh dengan sendiri. Ini juga bermakna pengguna boleh memprogram Samsung NaviBot-Silencio vakum robot untuk membersihkan walaupun mereka berada jauh dari rumah.

Padat, anggun dan tangkas Samsung NaviBot-Silencio vakum robot ditetapkan untuk merevolusikan pembersihan domestik melalui sistem navigasi pintar inovatif yang dipanggil Sistem Pemetaan berwawasan ™.

Samsung NaviBot-Silencio vakum robot automatik kembali ke stesen dok untuk satu aliran 2 jam penuh sebelum kembali ke lokasi yang tepat di mana ia berhenti.
Lebih selamat, Samsung Aquatic iaitu vakum yang berasaskan air dibina dengan kawalan alahan yang sangat inovatif dan disahkan oleh Pengasas Alahan British untuk penjagaan alahan.
 Ini mudah untuk menggunakan Samsung Akuatik vakum adalah sesuai untuk pengguna yang mahu kuasa sedutan yang kuat untuk hasil pembersihan yang efektif.
Cyclone Aqua (tempat di mana anda menambah air), ia menghasilkan pusaran kuat air dan udara di dalam dewan itu untuk meningkatkan prestasi penapisan air dan membantu untuk memisahkan dan menangkap debu. Tindakan gabungan penapis air dan Cyclone Aqua membuang alergen yang berbahaya, dan menghalang mereka daripada berselerak apabila mengosongkan dewan itu.

Pembersih vakum ini telah mencapai beberapa sijil antarabangsa untuk rawatan alahan, termasuk SLG dan perakuan BAF berprestij, yang telah dianugerahkan untuk prestasi vakum terhadap bukan sahaja hama dan alergen haiwan, tetapi juga terhadap debunga dan kulat.

Produk ini tidak seperti vakum penapisan air yang lain kerana ia dilengkapi dengan ekstra penjagaan alahan dan fungsi mengesan faktor-faktor alahan biasa yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar manusia.
 Kaedah pengurusan habuk termasuk habuk pengekalan sebanyak 98.1 peratus melalui proses pembasahan menjadikan udara bebas segar daripada sebarang alahan.
 
 Mudah juga untuk di bersihkan
 
Produk ini mudah digunakan oleh sesiapa jua dan sesuai untuk pengguna yang mahukan kuasa sedutan vakum yang efektif bagi tugas pembersihan di rumah.

Info lebih lanjut kat SINI


9 ulasan:

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...