OOO

Rabu, April 10, 2013

Wordless Wednesday # 21

18 ulasan:

  1. nampak mcm asam itam bijik merah tu..btol ke kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. betullah tu anna..di panggil asam katok

      Padam
  2. Nostalgia! Masa kecik-kecik dulu ada dijual di kedai2 runcit di kampung. Sekarang dah tak jumpa. Mana dan dapat tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak pun dah lama tak jumpa..boleh jumpa kat penang hasmah

      Padam
  3. alahai sedapnyer kak...lps mkn ske maen tembak2 bji dia tu..ahaha

    BalasPadam
  4. Lama tak makan ni.... sedapnyaaaa..

    BalasPadam
  5. Asam apa tah namanya ni. Hehe..

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. asam ni di panggil asam katok..akak baru jumpa balik kat tanjung bungah penang.
      dulu akak suka makan..kunyah pastu sembur biji dia
      sedap tau

      Padam
  7. Salam manis buat kak cik...

    Ni adalah makan feveret Ummi time sekolah rendah dulu-dulu....:D

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum Kak Ina

    zaman kecik2 dulu selalu beli asam katok tu

    BalasPadam
  9. orang kelate panggil mende ni 'tahi musang' hehehehe...
    masam2 manis2.... lepas makan abis merah mulut ngn lidah. :)

    BalasPadam
  10. macam pernah tengok jer...asam ke?

    BalasPadam
  11. salam,
    boleh saya tau kat mana beli asam ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. mualaikumsalam buzzybug
      akak terjumpa di pulau pinang..kat kedai jeruk pak ali

      Padam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers