OOO

Isnin, Jun 10, 2013

Kebab Pita Sempoi

Assalammualaikum semua

Pernah buat kebab ni dulu dan tepek resepi Roti Pita Aka Poket Doraemon kat blog akak dulu..   
 
Kali ni akak buat versi sempoi..goreng nugget ayam. pastu hiris, hirisan bawang besar dan daun salad..pastu tuang cili sos yang telah di campur dengan mayonis.  Simpoi kann..jangan lupa yer bakar jap roti pita kat non stick pan sekejap yer...pastu potong 2.

Kenyang gak makan camni..

8 ulasan:

  1. paling ringkas
    tp plg penting kenyang,,, :)

    BalasPadam
  2. nampak menyelerakan...simple dan sedap.tq share

    BalasPadam
  3. macam sedap...
    balik nnt nak buatkan utk hubby la..

    BalasPadam
  4. memang sempoi tu..yang mudah tu biasanya yang sedap ^^

    BalasPadam
  5. senang jugak ye kak ina..janji kenyang kan..

    BalasPadam
  6. Kalau jenis yg pandai masak apa pun sedap sempoi kata dia tapi yg melihat dah meleleh macam nak ngap aje rasa:)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers