OOO

Ad

Rabu, Ogos 28, 2013

Wordless Wednesday # 26



13 ulasan:

  1. hehhehhe so makne nyer dia suruh buang sampah kat luar lah ek ekkekkeke....

    BalasPadam
  2. ayat tonggang terbalik
    suh buang luar la tu

    BalasPadam
  3. Tong sampah bercakap buang sampah di luar? LOL

    BalasPadam
  4. Salam Syawal Kak Ina

    heee... tak boleh buang sampah kat dlm tong

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum. ahha lawak dan agak pelik. namun double meaning. heeeee

    BalasPadam
  6. hehehehe....dalam maknenye tu

    BalasPadam
  7. Ini tentu amaran tuan pemilik tong sampah apabila ada bukan pemilik guna tong sampah ini.

    BalasPadam
  8. Kedekut nak bagi guna tong sampah ke apa ni? Haha. Macam tu buang je luar tong sampah tu.

    BalasPadam
  9. looorrr awat gitu jadinya... camna la malaysia nak kekal bersih...

    BalasPadam
  10. agaknya kalau ada orang buang gak aper la tuan rumah tu nak buat yea.... ehhehehe

    BalasPadam
  11. dia tak suka orang buang sampah dalam tong miliknya....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers