OOO

Ad

Ahad, September 15, 2013

Bila Anak Nak Kawin!!!!


 

p/s 
ada lagi ker ek checklist akak ni?
kadi tu semua urusan anak dan tunang
Akak belah lelaki tak yah beria ia kan :) tapi kena gak prepare macam-macam.

20 ulasan:

  1. hehe..meriah pulak rasa baca dialog2 kat atas nih..hehe

    BalasPadam
  2. kelakar baca entri ni...sabar yer kak..

    BalasPadam
  3. Muka k ina xleh tahan tgk...'fuhh pening kira bajet' hehe

    BalasPadam
  4. dialog yg terbiaik.. in shaa allah smoga dipermudahkan urusan

    BalasPadam
  5. Gelak lak bila baca dialog2 tu...macam2 nak kena fikir kan kak ina..mudah2an segala urusan dipermudahkan :)

    BalasPadam
  6. Bersederhana aja dan buat yang terbaik....moga selamat!

    BalasPadam
  7. Anak nak Kahwin,,, tahniah Kak Ina

    BalasPadam
  8. semoga segala urusan dipermudahkan :)

    BalasPadam
  9. Semoga segalanya berjalan lancar yer, kak Ina. InshaAllah...

    BalasPadam
  10. selamat menyambut menantu kak ina.. semoga semua urusan dipermudahkan!!!

    BalasPadam
  11. menantu sulung kan .... feeling tu macam macam kan....

    BalasPadam
  12. seronak la nk menyambut ahli keluarga baru

    BalasPadam
  13. Macam-macam perkara hendak diuruskan. Elok juga buat senarai supaya tidak terlepas pandang.

    BalasPadam
  14. selamat menerima menantu kak ina...banyak betul prosedur skrg ni kan?

    BalasPadam
  15. hehe..kak, ummi nanti kena menuntut dengan akak juga ni, dua2 anak lelaki.

    BalasPadam
  16. lucu baca....mmmg pening buat persiapan kahwin tambah kalau yg pertama.
    apa2 pun moga k.Ina dipermudahkan urusan

    BalasPadam
  17. jangan lupa jemput min ye kak.....

    BalasPadam
  18. wah..kak ina dah nak dapat menantu dah ni..bestnya...

    BalasPadam
  19. memang pening jugak nak memikirkan kak? takpe..insyaAllah semuanya selamat nnti..

    BalasPadam
  20. haha.maknya plak yang pening..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers