OOO

Isnin, November 18, 2013

Bila Imran Bosan

Assalamualaikum
Memang kesian tenguk Imran kat sini.  Keseorangan tanpa teman sebaya, abang dan kakak membuatkan Imran rasa kesunyian. Dah biasa gaduh dan kena buli dengan abang dan kakak dia...kata sini cuma gaduh manja dengan akak ajer :)

Boleh ajer imran tinggal kat kl bersama abang dan mak akak tapi rasa tak best pula bila akak duk berdua dengan hb kat sini. Takut akak pula yang kebosanan bila hb gi kerja nanti.

☆Bila tanya Imran nak apa?☆
★Nak helikopterlah!★
Bukan heli  betul  pun..
♥BOLEHLAH LAYAN ..♥

 
Dah pandai main
Kadang kadang imran layan gak ps

♥Harap lepas ni Imran tak kebosanan lagi kat Miri..♥

12 ulasan:

  1. nnt dia dh jumpa kawan dekat situ okey la tu

    BalasPadam
  2. Tentunya Imran senang dengan mainan barunya ini Kak Ina...kalau anak saya malahan mainan boneka atau sepeda

    BalasPadam
  3. Baru pindah lagi kan... amik masa gak la dia nak biasakan diri tu

    BalasPadam
  4. dia suka main RC yer,,, kalau camtu kena kasih game lagi best la,,, Mini Coopers buat pusing-pusing MIRI :) ekekeke

    BalasPadam
  5. Pandai dia main..walaupun sorang2 kan

    BalasPadam
  6. hehe..baru lagi kak, insyaAllah nanti adalah gang tu.

    BalasPadam
  7. Mintakla kereta dengan mama..bolehla imran jalan2 pusing bandar miri..hehehe...

    BalasPadam
  8. Baru lagi tuh. Esok bila sudah ramai kawan di Miri tidak mahu balik Semenanjung. :-)

    BalasPadam
  9. alololo cian lak kat imran..takpe, bg dia rindu kt abg2 kakak2 dia luh..

    BalasPadam
  10. Anak kecik Aina dok minta jugak benda nih.

    BalasPadam
  11. Takpe...nanti lama sikit ok lah tu,,,

    BalasPadam
  12. Mula2 je Imran..nanti dh lama2 should be ok....

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers