OOO

Khamis, November 28, 2013

Laksa Lolita Kelab Golf Miri

Assalamualaikum  semua

Aktiviti di Miri  dalam sekarang ni..
Setiap hari hari bekerja kena masak cepat sebab suami akak balik makan tengahari sebab umah dekat office.

Hari cuti cari barang kelengkapan rumah sebab kami tak ambil rumah sewa fully furnished sebab rumah sewa kat bandar ni kebanyakkannya rumah cina.

Tak sedap nak guna sofa, peralatan memasak, peti sejuk dan katil yang ada sebab kami rasa tak selesa.

Walaupun ribuan ringgit terpaksa di keluarkan kami puas hati sebab nak bawa semua ni bila balik ke rumah baru kami nanti.  Sebab tu kami tak beli barang barang lagi cuma beli yang basic sahaja kat umah di Sepang.

Laksa Sarawak..ada ajer kat mana mana, cuma kena pandai carinyang sedap.
Tempat makan ni betul betul kat tengah padang Kelab Golf Miri, masa merentasi padang kena tenguk dulu ada orang nak pukul bola tak?

Kalau ada kena tunggu ataupun orang yang nak pukul bola kena tunggu ..jadi tak bolehlah jalan lenggang kangkung.


Kalau terkena bola golf nasiblah :)

 






Kami ambik yang special..udang besar...harga dekat RM8.00.






Duk kat sini kenalah rasa kan...nanti,orang tanya taulah nak jawab
apa yang ada dalam mangkuk  Laksa Sarawak  :)

16 ulasan:

  1. Tringin nak makan laksa sarawak.. Macam sedap je.

    BalasPadam
  2. kak ina kat sarawak ke... wani x pernah makan lagi laksa sarawak ...

    BalasPadam
  3. hai kak ina...
    saya penah pegi Miri...
    dan penah makan laksa sarawak kat padang golf nih...
    memang sedappppp sgt...
    siap sempat posing kat tgh2 padang golf tuh..
    pastu kena marah....heheheheee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasib mereka tqk baling bola kat kamu kamu kan..klu idak tentu jadi kenangan

      Padam
  4. asslamualaikum...
    masuk sini jap tengok laksa lolita.. lolita tu nama org kot.. ek.. nampak sedap je..

    BalasPadam
  5. adda xpernah makan laksa sarawak...nampak mcm sedap....

    BalasPadam
  6. kak ina pindah ke miri ke ni? moga baik2 saje di sana ye..

    BalasPadam
  7. Aina belum pernah merasa laksa sarawk ni... Nampak sedap.

    BalasPadam
  8. Makanannya sedap-sedap semuanya itu Kak...

    BalasPadam
  9. I belum pernah makan Laksa Sarawak lagi. Nampak sedap je ni kak... :D

    BalasPadam
  10. kak ina kak ina kak ina.... lama nya sy x blogwalk ke sini, kak ina pindah miri ke? seriously meh?

    BalasPadam
  11. MasyaAllah....sedapnya....terliur sungguh tgk udang2 besor camtuh...hoho

    BalasPadam
  12. Skang nie kak ina mesti kerap la makan laksa sarawak dan mee kolok kan.... NYAMANNYA....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers