OOO

Rabu, November 06, 2013

Wordless Wednesday


20 ulasan:

  1. Wahhh...ada jugak bentuk mcm nih. Kreatif btui...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu sebab akak ambik gambar lampu ikan buntal ni..cantik tau

      Padam
  2. Ikan buntal kat mana tu kak?

    BalasPadam
  3. tanglong ikan buntal ke ni ? atau betul2 ikan buntal ? hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. lampu ikan buntal..memang asalnya dari ikan buntal..ada cara nak membuatnya..cuba check kat google yer

      Padam
  4. Ikan buntal....wahhhhhhhhhhhhhhhhh hehehehehe

    BalasPadam
  5. Itu lampu hias ya kak Ina...? bagus dan unik yang seperti ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. iyer betul anak Ferry...memang unik harganya pun mahal juga

      Padam
  6. hahaha.. memang speechless tengok gambar ni.. rupa2nya tanglong ikan buntal.. kreatif.. :)

    www.momsavenue.blogspot.com

    BalasPadam
  7. ni ikan buntal betul ni. Yng kering punya kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu Lydsunshine..dah di awet pastu buh mentol..kreatif kan

      Padam
  8. Mak ai.. Lantern ikan buntal!

    BalasPadam
  9. TANGBUNTAL nama dia!! hehehehehe

    BalasPadam
  10. warna merah dan bercahaya camtu memang menarik perhatian

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers