lazada

Lazada Malaysia

Rabu, Disember 11, 2013

Produk Harum Malam-Supplemen Dalaman Wanita

Assalammualaikum


Selain dari menjaga penampilan di luar, sebagai seorang wanita kita kena gak ambil supplemen dalaman gak  kan.  Akak memang percaya dengan khasiat jamu ataupun  makjun  kerana sejak mula melahirkan anak pertama sehingga anak ke lima akak memang  layan jamu setiap hari pagi dan petang sepanjang tempuh berpantang.

Akak beli jamu yang telah di sahkan selamat oleh Kementerian Kesihatan, tak ambik sebarangan.  Bahaya nanti takut ada penyakit lain pula yang datang.
Semua ibu yang mempunyai anak terutama yang berkerjaya tentu merasa badan terasa letih bila banyak urusan rumahtangga yang perlu di bereskan, mana nak layan anak..nak layan suami lagi.  
 
Produk baru  Harum Malam yang khabarnya boleh membantu menyihatkan dan mencegah bau badan, dapat mencegah masalah dalaman wanita, memberi tenaga dan menambahkan stamina untuk aktiviti seharian.

 Wow wow testimonial mantappp

Sesuai gak untuk sesiapa yang mengalami masalah bau malam kerana mempunyai ramuan khas terutama kalau sesiapa yang suka sangat makan ulam seperti jering, kerdas ataupun petai.

Tentu pening bila orang selepas kita menggunakan tandas sebab ada bau yang tidak menyenangkan dan bila berpeluh lagi leh pengsan baunya.

Banyak lagi khasiat harum malam ni, tak rugi mencuba untuk kebaikan diri sendiri supaya suami pun tertarik nak belikan buat kita.
Di adun pula dengan estrak ros dan kaya pula dengan ekstrak herba yang memang di perakui zaman berzaman

Cuma minum 1 sudu makan 2 kali setiap hari
Insyallah, boleh lihat kesannya dalam tempuh yang singkat.  

Nak cubalah..nanti suami bertambah sayang :)

Oleh itu apa tunggu lagi, cubalah sebotol sekarang.  Harga pun tak mahal cuma RM33.00 sahaja bagi Semananjung Malaysia dan RM39.00 bagi Sabah dan Sarawak.

Kalau beli 3  botol harganya cuma RM90.00 untuk digunakan sebulan.  Lagi jimat RM20.00 pastu postage free tau.
Untuk info lebih lanjut  boleh ke Facebook  Masalah Wanita

17 ulasan:

  1. nama produk sangat la sesuaiiiiiii

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    tumpang baca

    BalasPadam
  3. Nama yang sangat menarik nie.... senang orang nak ingat

    BalasPadam
  4. macam menarik jer produk ni kak ina tp nama nya tu seram sejuk jer.... tq for sharing kak ina.

    BalasPadam
  5. Perghhh gila ahh kak ina nyer promosi ....

    BalasPadam
  6. sambil berblog sambil berniaga..bagus nie..jarang pulak nampak produk nie..tetapi boleh bagi hadiah pada wife nie..dari www.tepakku.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak cuma promosi ajer..bukan berniaga myr

      Padam
  7. Akum kak..nk oder ngan akk blh ke..mcm best je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mualaikumsalam aju ali
      akak tak jual..kamu order ajer kat fb dia yer

      Padam
  8. produk ni ada no siri kelulusan kkm ke?

    BalasPadam
  9. produks ini mmg berbaloi saya baru seminggu mencuba kesan nya badan jd sihat... rasa lenguh2 badan tak de lagi...alhamdulillah....

    BalasPadam
  10. produk ni selamat ke..? cmne nk tau..?

    BalasPadam
  11. Amboi k.ina ...promosi menjadi nmpk...he he he

    BalasPadam
  12. Boleh bg no rujukan jakim n kkm x? Berminat nk cuba tp better to be safe, kn. Sy dh beli sebotol tp xda no kkm kt botol.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...