OOO

Sabtu, Julai 19, 2014

Tempat Makan Sedap Di Kota Kinabalu Sabah

Assalammualaikum semua

Balik dari Pulau Manukan badan memang penat, kami lepak di bilik sampai maghrib.  
Akak geram tenguk menu udang ni, jadi kami pergi ke tempat makan yang sama kat SINI
Butter prawn kering..fuhhhh memang sedap.  1 kg udang segar siap masak baru RM60.00 lebih. 
Kami ambil 1/2 kg...itu pun puas nak menghabiskannya.

Ikan sweet sour pun kira sedap gak.  Kali ni kami cuma ambil 2 lauk ajer.  Campur nasi dan ayer semuanya RM60.00..ok kan harganya untuk 4 orang makan.

Memang best makan kat Kota Kinabalu ni, tapi kena pandai cari lah.  Ada gak bermacam cerita tentang harga seafood dan mahal kat sana.  Nasib baiklah kami tak terkena.

4 ulasan:

  1. seafooooood kat KK memang heven... uuuuurm terliur ni tengok udang gitu..

    BalasPadam
  2. Betul2 sedap makan kat sana kalu tau lokasi kedai dimane, kalu x tau kedai mane patut masuk alamat kena katok org ganu ckp hehe.

    BalasPadam
  3. Dah lama tak turun ke KK. Kalo turun KK for sure kena try tempat nie..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers