Sabtu, Oktober 04, 2014

Kalender Cuti Umum 2015 Dan Takwim Sekolah Malaysia

Assalammualaikum semua

Bila dah duk jauh dan memerlukan pengangkutan udara memang terpaksa ambik tau kalender dan cuti sekolah 2015 sehingga kami pindah semula ke semenanjung.  

Cuma inilah saja pengangkutan yang boleh di gunakan, tak macam kat kl vromm jer guna highway kalau nak ke mana-mana.


kalau nak balik pun kenalah tenguk gak cuti yang penting seperti Hari Raya Aidil Fitri mestilah balik ke Kuala Lumpur, menangis kang kalau raya kat sini. 


Macam biasalah MAS ataupun Air Asia kalau cuti perayaan dan cuti persekolahan harga tiket teramatlah mahal.


Kenalah kami rancang 2-6 bulan nak dapatkan tambang yang harganya tak berdentum.


Bahagian pengurusan sekolah harian dan maklumat Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) akan menerbitkan perincian takwim persekolahan bagi sesi tahun 2015 dan kebiasaannya akan dipaparkan di laman web rasmi Kementerian Pendidikan Malaysia http://www.moe.gov.my pada bulan oktober 2014
Takwim tersebut akan dibahagikan kepada dua kumpulan A dan B mengikut sekolah-sekolah di seluruh negeri di Malaysia
Nota : Lampiran akan dikemaskini kelak dan dipaparkan dalam ruangan ini
sumber : google

4 ulasan:

  1. Ternyata sudah keluar kalender cuti umum untuk tahun 2015 yang akan datang

    BalasPadam
  2. memang kena rancang betul-betul nih..

    BalasPadam
  3. Eh nak pindah semula ke Semenanjung. Tidak lama duduk di Miri?

    BalasPadam
    Balasan
    1. akubiomed, kamu silap faham ayat yang akak tulis tu.
      Maksud akak kena tenguk kelendar sampailah tiba masa akak pulang semula ke kuala lumpur.
      Tapi tak tau bila :)

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers