Isnin, Jun 27, 2016

Minyak BeBe Anugerah Melegakan Bayi Kecil Anda

Assalammualaikum semua
Bila dapat cucu, memang hati rasa gembira kan tapi bila cucu ashik meragam terutama semasa dalam hari memang hati tak tenang.
Dah perkara biasa kebanyakkan bayi mengalami masalah kembung perut atau di panggil 'colic'.  Puncanya ibu menyusu tak betul, penghadaman susu yang kurang sesuai hingga mengakibatkan banyak gas terkumpul dalam perut ataupun di panggil 'overstimulated' kerana kerap menangis.

Bila bayi ashik merengek dan menangis sebab kurang selesa dah tentulah ibu dan ayah merasa susah hati dan merasa panik.

Ikut pengalaman akak, selain daripada barangan keperluan bayi, minyak angin perlu juga ada di rumah untuk melegakan perut bayi.

Tapi bukan semuanya sesuai untuk kulit bayi terutama untuk bayi yang baru lahir.  Ada  minyak angin yang boleh membuatkan kulit bayi kemerah merahan sebab tak sesuai dengan kulit bayi dan mengandungi bahan kimia yang banyak.

Apa kata cuba amalkan Minyak Bebe Anugerah yang sesuai di gunakan dan jadi pilihan ibu ibu untuk bayi yang baru lahir.
Selain daripada menghangatkan tubuh bayi, Minyak Bebe Anugerah juga dapat melembab, melembutkan serta menghindari bayi daripada kesejukan, kembung perut, angin pasang dan sawan angin.

Minyak ini mengandungi herba-herba yang terpilih seperti minyak kayu putih, serai, lengkuas, pudina dan limau purut, tu sebab bila di sapu pada kulit bayi baunya wangi.

Setiap kali selepas mandi ,  bubuh Minyak Bebe Anugerah kat celah celah peha, dada, pinggang, tapak kaki dan perut serta kat belakang badan sambil urut perlahan-lahan.
Mudah mudahan, sekecil akan merasa lebih selesa dan dapat menikmati tidur yang lena, ibubapa pula merasa senang hati sebab tiada lagi rengekan, tangisan yang berpanjangan sepanjang malam.
Humairah pun guna juga Minyak Bebe Anugerah ini sebab sesuai untuk anak kecil yang berumur 3 hingga 4 tahun.


Harga sebotol Minyak Bebe Anugerah bukannya mahal cuma  RM15 sahaja. (Semenanjung Malaysia) & RM20 (Sabah & Sarawak). 

Untuk maklumat lanjut sila layari
Website :  Minyak Bebe Anugerah 
Facebook  : Minyak Bebe Anugerah




Minyak Bebe Anugerah membuatkan bayi merasa tenang dan selesa.

1 ulasan:

  1. Ragam bayi kalau kembong nak reda ambil masa 3 bulan. Kalau belajar tingg-tinggi tetapi bab mengurus anak sulung ada proses pembelajaran semua ibubapa termasuk saya. Ada masalah selalu rujuk sana sini tetapi pengalaman menguruskan anak sulung menjadi pengajaran yang berguna.

    BalasPadam