OOO

Jumaat, Ogos 21, 2009

Kad CyberUntuk Semua Pengunjung Blog Akak

kali ni akak sedekahkan kad buat member-member cyber samada yang dah pernah berjumpa di alam realiti dan yang belum berkesempatan nak jumpa ...

sempena bulan ramadhan ni akak nak memohon dengan sepuluh jari jika ada yang terkecil hati bila akak terkasar dalam segi perbuatan dan percakapan..manalah tau kan...ajal dan maut di tangan allah swt...mungkin ramadahan yang terakhir bagi akak....silalah ambil dan letak di blog masing-masing ye..


Pilihlah yang mana satu idaman hati....berbanyak terima kasih kepada semua pengunjung rumah akak yang telah memberi dorongan dan semangat sehingga akak masih lagi bersemangat nak updated blog setiap hari. Tanpa kalian mungkin blog akak ni akan hilang di telan masa...salam sayang buat semua.

post signature

11 ulasan:

  1. thanks kakak..sy ambil yer.. :)

    BalasPadam
  2. tq kak ena..seri dtg amek kad ni ye..jemputla amek bunge kt uma seri jugek ye kak..
    salam ramadhan al mubarak...

    BalasPadam
  3. slmt menyambut bln ramadhan kak ina...tima kasih la...tp isha x tau cam ne nk amik kad 2...mlu jeeee

    BalasPadam
  4. thks
    moga kite mendapat keberkatan d bulan mulia ini
    aminnnn

    BalasPadam
  5. salam kak Ina..Mohon maaf dari Ummi dan selamat menjalani ibadah puasa..semoga Ramadhan al Mubarak memberikan seribu rahmat buat kak Ina dan fmly..

    BalasPadam
  6. tq kakak....selamat berpuasa dari boboiz

    BalasPadam
  7. Selamat menjalani ibadah Puasa kak ina.

    Semoga segala amalan kita di bulan yang mulia ini diberkatiNya. Amin.

    p/s : masak sedap2 buka puasa nanti ya kak ina...hehe

    BalasPadam
  8. salam ramdhan utk kak ina n fmly juga dn maaf zahir batin!!

    terima ksih utk kad tu. nanti sy amik.

    BalasPadam
  9. salam subuh kala k ina..dtg nak amek kad nihh hehe..mekasih yaa..

    tidak lupa juga ingin mengucapkan RAMADAN KAREEM utk k ina sekeluarga dari saya..mohon maap zahir dan batin kak..
    sudi2kan lah amek kad kat rumah sebelah yerrr ;))

    BalasPadam
  10. salam ramadhan & selamat berpuasa utk akak ina sekeluarga....tks yer bg kad tu..saya amik yer...

    BalasPadam
  11. salam kak ina. kakchik dah ambil salah satu kadnya. terima kasih kak.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers