OOO

Isnin, Januari 25, 2010

Fitty's Pinky Rose Cottage Giveaway~

Ada lagi hadiah member cyber nak bagi...aduhai..umah fitty ni memang banyak koleksi pinggan mangkuk...gamaknya kalau nak buat kenduri boleh pinjam kot..(uiiiikkk tak kanlah dia nak bagi kan) .cantik-cantik pulak tu..akak tenguk giveaway ni kat umah si Yatt

Oleh sebab akak tertarik menarik...memang jempol..akak pun nak sertai jugaklah  giveaway from fittyyang syarat-syarat penyertaan memang mudah...simple mimple cuma
 giveaway entry.. ni nakkan...sila baca di bawah...


1. for this giveaway, only my followers are eligible, so if you aren't one of them, become one now.. :-)
Akak memang dah link dia..sebab dah pernah jumper sekali..padahal umah dokek ajor..fitty bila nak ajak datang umah...

2. This giveaway is open to those who resides anywhere in Malaysia ONLY..
Ala kalau menang..pukul 1.00 tengahmalam pun akak boleh terjah umah kamulah fitty..ahaksss

3. Winners will be picked by using random generator and to increase your chances of winning, you can do any of the following:
- Leave a comment on this post ONLY = 1 entry
- Blog about it = 2 entries ( you have to come back here and inform me in this post ONLY, so that I can check and verify)
Akak dah siap N3 ni...jomlah kita gi tenguk koleksi cun melecun dia ni...copek tau..nak habis dah tarikh akhir ni.. (akak pun baru nak buat N3..biasalah..akak suker buat last minute)

giveaway ends this coming 28th January 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers