OOO

Isnin, Mac 29, 2010

Oppp basah di Sunway Lagoon


Cuti sekolah lalu...sibuk budak 2 orang ni nak gi mandi kat sunway lagoon...sebelum tu akak dah suruh mereka simpan duit sekolah masing-masing...walau pun tak sebanyak mana..jadilah..akak tampunglah serba sedikit.

Tau ajerlah nak masuk sini bukan murah....Ira dah kira orang dewasa cam akak...campur Imran dekat seratus lebih jugak...

Tu sebab akak ajak gi pepagi..biar puas mandi dan memain kat sana...balik pun masa dah nak tutup..sekarang ni memang ketat kawalan...check apa makanan dan minuman yang di bawak..habis di selongkar beg tangan sekali..

Makanan akak memang tak bawak..cuma bawa air mineral ajer..tu pun dia orang suruh minum sampai habis baru dia bagi masuk...sebab ada tempat nak isi air.
Berendamlah mereka puas-puas...biar sampai kecut semuanya...
sibuk sangat nak sewa pelampung...pakainya sekejap...geram betul..
mana boleh akak tak membasahkan diri...rugi tau..dah bayar mahal..lepas berendam rasa lapar..kenalah cari tempat makan..aduhai harga mahal giler...lelama makan burger ajer..nak naik benda tu akak takut..nanti turun masuk hospitallah pulak sebab sakit jantung...seriau tenguk orang lain naik...

bila penat akak lepak kat surau kejap....nasib baik bawak novel..taklah boring sangat..tenguk ajer aktiviti kat sini....kalau nak gi ke sini...memanglah kena melabur banyak..dah kata dengan anak akak...kumpul duit sekolah lagi kalau nak gi...

7 ulasan:

  1. seronoknya.. lagi laa anak2 tu kan

    BalasPadam
  2. seronok nyer anak dh besar. leh jalan2.

    kak ina, project alpha punya instant cash blogging dh keluar. cepat buat entry. rm20 yg pastiiiiiiiiiii

    BalasPadam
  3. owhh..samapi jugak akak kesini ek..sy tak pernah pegi sini lagi..anak2 pun sibuk ajak kesini...kna menabung nak kesini ni......hehehe..4 kepala lebih seratus rasanya...adeiiii

    BalasPadam
  4. salam kakina...seronoknya budak2 bila dapat ketempat macam tu...kalau ima jawabnya 2x gandalah kena sediakan duit kalau nak kesana...huhu

    BalasPadam
  5. best nyer g berendam musim panas ni...tu lah mahai lak kat situ yer...biler lah nak g sana... dgn peyut ni.. tunggu bb kuar nak g lah...ehehe

    BalasPadam
  6. salam sharinginfo..memang best..tapi bila fikir byk sungguh RM melayang rasa cam tak bestlah..tapi tak apalah..sekali sekali..


    salam Mala..betul tu..bila baby dah keluar baru best gi jejalan..

    salam suemy..memang kena ratus..bila fikir harga makanan lagi mahal..sabar ajerlah..

    salam matjoe..tq bagitau pasal instant cash tu..ala anak kecik pun boleh gi per..

    salam ima..memanglah berganda-ganda sebab nak duit minyak, duit tol dan juga duit nak tidur hotel.

    salam fuzidss ..anak-anak akak memang suka berendam..nak buat camner kan...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers