OOO

Isnin, Mac 29, 2010

Yesszaaaa Buffered Earnings Bertambah lagi

 Alhamdulliah ....akak  tak pernah lagi dapat buffered banyak cam ni..selalu dia bagi 2-3 ajer..semuga rezeki tahun ni lebihlah dari tahun lepas...tapi sekarang ni rasanya baru bulan April akak dapat nak dekat sama macam akak dapat tahun lepas...

Terima kasih buat semua pengunjung blog akak dan tq nuffnang...

Hairanlah...kenapalah pengiklan minat sesangat dengan blog khazanah barang lama ?  Peliklah...nampaknya kenalah akak cari lagi barang lama ni..ada saper nak jual tak??? Jual murah dahlah...sekarang ni nak beli kat on9 mahal sesangat.....tak apalah..janji pengiklan tau akan kewujudan blog akak ni..

Tapi tak leh show berapa ek? Kang ada yang minta belanja...


 



Buffered Earnings

Campaign NameBlogCTR
Bonus
Current EarningCTR
CIMB Prime Plan American Idol (Targeted) - LRTertunailah Hasrat Di Hati


7 Eleven Slurpee Video Contest SSKhazanah Warisan Orang Lama


Era.FM LRTertunailah Hasrat Di Hati+RM 0.39

Gatsby Deodorant Street Fair SSKhazanah Warisan Orang Lama


Mickey Mouse Club House SSKhazanah Warisan Orang Lama


HP PSG Online MegaSale SSKhazanah Warisan Orang Lama


6 ulasan:

  1. wow akak...bleh la blanja roti jala oasni...hehe

    BalasPadam
  2. kak ina
    walau tak nampak pun kitaorang nak mintak akak belanja jugak
    ehehehehheheh

    p/s bler nak amik barang

    BalasPadam
  3. yea yea! tahniah kak ina :)

    BalasPadam
  4. salam kancilbiru..kalau dapat RM10,000 macam redmummy lehlah akak belanja.

    salam billet..terima kasih yer..

    salam maksu..terima kasih.

    salam violet VC..terima kasih.

    salam daydeck..nanti dah dapat ribu ribu lemon barulah boleh belanja..skrg ni kalau nak belanja roti canai sekeping boleh ajer..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers