OOO

Ahad, Jun 13, 2010

Pemenang Tempat Pertama Ialah ?????

Setelah berakhirnya contest pada hari Khamis lepas...akak umumkanlah keputusannya hari ni.  Sedih jugak tenguk penyertaan cuma 5 orang ajer..tak perlah at least ada juga yang berminat nak menyertainya.

Setelah di teliti, di belek, di baca dan di kritik dek juri maka dengan rasminya akak umumkan pemenang tempat pertama ialah..

JOHAN   :  Aizahkaman
               Beliau akan menerima hadiah susu dan top up RM20.00.

Sebab apa akak pilih si Aizah ni....sebab bahasa dia giler-giler..pastu dia banyak bagi fakta yang betul tentang akak (perasan) dan lebih menarik lagi setiap fakta di sertakan dengan gambar.  

KEDUA  :  Matjoe

KETIGA  : Sendra 

KEEMPAT :  Shiorila 

dan KELIMA : Ctnurmarlissaa

Akak dengan baik hati nak bagi juga hadiah buat peserta ke 3, ke 4 dan ke 5...walaupun tak mention dalam dulu tapi akak bagi hadiah sebab mereka sudi nak menyertai contest ni.

Akak nak keluar dan jumpa mereka....belanja makan...tapi bukanlah kat tempat mahal yer...tapi tempat yang termampu dek akak.  Nanti kita buat temujanji yer (ala mereka berdua ni bekerja..tentu time lunch ajer leh jumpa)

Oleh kerana Sendra jauh..akak bagi dia top up ajerlah yer..

Aizah, Matjoe dan Sendra..akak dah ada no tel...cuma shiori dan ct nurmarlissaa ajer akak tak ada..

nanti emailkan no kat roslana_06@yahoo.com.my

Tahniah pada semua...terima kasih bebanyak sudi masuk contest akak dan akak hargai segala pendapat kamu tentang akak.

Jika ada rezeki lagi akak buat contest ke 3 pulak yer..

9 ulasan:

  1. tahniah pd yg berjaya!!!

    BalasPadam
  2. hehe..selamat minum susu..

    frisogold ye

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Ina

    taniah Aizahkaman

    dan Matjoe, Sendra, Shiorila dan Ctnurmarlissaa

    Wassalam

    BalasPadam
  4. YEAY!!!!!!!!!

    MENANG..MENANG..MENANG!

    lalalalalalala..

    LEPAS NI MERASA LE ANAK2 AKU MINUM SUSU MAHAI. ngeeeeeeeee...

    MACEH AKAK. AI LEBIUUUUUUUUUUUU

    BalasPadam
  5. wahhh kak montot (nama manje kak aizah) menang yek ...

    tahniah

    sakan le kak mon tu joli2 susu leps ni heheheh..

    ** kak ina, mmg dia gile2 kak ... yg mmg daku leh sah kan .. wakakakaakk aci dak kak mon???

    BalasPadam
  6. kak ina >> akak x tau lg gelaran dia kat zura .. wakakakk sure akak domam .. wakakak ..

    ** haah kak , dia mmg riuh ... mesra alam

    BalasPadam
  7. Kak ina...dak zura tu ai panggil JUB.

    ha, MON (ai) + JUB (zura) = sila pikir!

    wakakakakakakaka

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers