OOO

Rabu, Jun 09, 2010

Peserta ke 4 Sendra aka http://www.kuehtart.com/

Blog pilihan Kueh Tart : Tertunailah Hasrat Di Hati


Selepas segmen blog pilihan Kueh Tart yang pertama, Sutera Blogger..Kali ini saya mahu reveal lagi blog yang suka sangat saya nak singgah setiap kali,blog Tertunailah Hasrat Di Hati milik seorang blogger yang sangatlah peramah,Kak Ina KL.

Saya mula mengenali blog Kak Ina KL ni dari sifu saya sendiri,abang Eyriqazz melalui segmen terjah beliau dalam entry ini. Dari situ lah saya mula tertarik seratus peratus dengan setiap entry Kak Ina KL ini.Pertama kali saya jumpa dia di event Gatsby Street Fair lah..memang seorang yang sangat peramah.(sangat terharu dia mencari saya..)

Siapakah Kak Ina KL?


Haa..yang pegang cup tu dah sah2lah redmummy ,dan orang yang kita bicarakan di dalam entry ini ialah wanita bertudung kelabu itulah..(lihatlah mesranya beliau bersama Redmummy)..Kak Ina KL ialah seorang blogger yang saya anggap seorang yang sangatlah bersifat keibuan.

Setiap entrynya ada sahaja berkisarkan keluarganya, anak2nya.. sangatlah keibuan, tapi saya suka membacanya ..serius dong!! Owh dan yang paling penting sekali ialah ,saya paling suka apabila dia bercerita tentang masakan.

Amaran keras untuk semua sekali,jika anda sedang lapar,PLEASE..jangan sesekali buka@klik http://www.kakinakl.com sebab ia boleh membuatkan anda berpuluh2 kali lebih lapar.. percayalah.. saya dah selalu sangat kena .kepada Kak Ina KL,jika saya berkesempatan ke Sentul,saya akan sengaja biarkan perut saya kosong~

Apa yang membuatkan saya memilih blog Tertunailah Hasrat Di Hati sebagai blog pilihan Kueh Tart ialah;
  • Kak Ina seorang Nuffnangers yang sangatlah aktif.memang betul apa yang Eyriqazz cakap,dimana ada event Nuffnang ada sahaja nampak Kak Ina ni..(tengoklah entry2nya yang lama)
  • Kak Ina ni sangatlah sporting.semua tu boleh dibaca melalui penulisan yang diceritakan tulus pada hemat saya.
  • Resipi2 yang hebat dan sangatlah menggiurkan.memang patutlah Kak Ina mendapat visitor yang ramai setiap hari..
  • Gaya penceritaan yang tidak pernah membosankan saya.
Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Kak Ina KL ialah pembaca blog Kueh Tart pertama yang menyatakan penulisan saya sangatlah matang..iye ke?macam orang tua ke penulisan saya?
*Saya teringin sangat nak mak saya jumpa dengan Kak Ina KL ni supaya mereka boleh bertukar2 resipi masakan.
*saya sebenarnya konfius nak panggil Kak Ina KL ni Kak Ina sebab saya yakin usianya jauh lebih senior dari emak saya..hehe

6 ulasan:

  1. mmg lapar..xpnh xlapar klo x tgk blog akak..hehhe~

    BalasPadam
  2. akak mmg selalu ade je kat event nuffnang.. ehehe

    BalasPadam
  3. terharu sangat2 ni pun dikira sebagai entry untuk menyertai contest ini.

    (alamak tak sempat edit kasi ayat mantop lg kak ina dah plagiat..hahaha)

    terima kasih kak ina..~

    BalasPadam
  4. Kak ina..kita takde anak minum susu jadi tak nak kacau orang yang ada anak mcm cucu kat ina tu alisya anak si eyriqazz..hehe..

    Gambo dah ambik lom..hah kita dah tangkap gambo anak kak ina masa break free digi hari tu,bak kata anak kak ina sebagai bukti tanda diaorang hadir..hehe..anak2 kak ina ngam,buleh masuk line..

    BalasPadam
  5. tumpang bangga melihat keglameran akak kini....
    bangga juga sebab mengenali akak sejak sekian lama....
    :)

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...