OOO

Jumaat, Julai 09, 2010

Episod Akhir Dendam Orang Minyak (Tak bestlah ending dia)

Akak terajin nak ambil gambar..sampai suami akak hairan..

Ina nak  buat apa ambil gambar?

Nak masuk bloglah..

Ada ker orang nak tenguk...

Letak ajer..orang nak tenguk..tenguklah...tak nak tenguk udahlah..sajer suker-suker tak keroje..cari keroje..

Gambar tak cantik ek..nanti akak dah banyak duit akak beli kamera gedabak ek...doakan ajerlah..
Bomoh yang tak habis-habis nak suruh bunuh orang..
Pak Rahim dengan anaknya cuba melumpuhkan orang 
minyak menggunakan buluh kuning.
Orang minyak dah mengamuk..habis semua di lawannya
Kecian dengan ibu Fendi..tak baik-baik penyakit dia..
nasib baik ada 2 orang ustaz datang melawat.
Pak Rahim cuba melawan bomoh dalam alam batin.
 Bomoh tu rupernya Wak Joko..(tok guru Lamin masa zaman dulu..wah bagus ek tak mati-mati)..tengah di lontar dengan cahaya api oleh ustaz dan Pak Rahim. (macam cerita indonesialah pulak..anak akak kata tok bomoh kena abu git..entah tak faham..apa maksud abu git tu.
Fendi telah terkepung
Tembakan pertama dari polis lelaki ni..
 Sebelum tu terkenang kisah lalu.
Inspektor Aina terpaksa memilih di antara cinta dan tanggungjawab sebagai inspektor polis.
Kecian..cinta tak kesampaian...geramlah kenapa nak tembak sebab
tok bomoh dah mati..
tak puas hati dengan ending cerita ni...

10 ulasan:

  1. teringat masa kat sekolah dulu..kalau ada yg komplen ttg jalan cerita mesti akan ada org jerit..'woi!!komplen2...pi buat skrip sendiri'..pastu yg komplen akan jawab...'kalau aku buat cerita..mesti best punya..'...kalau jelah kannn..

    BalasPadam
  2. aha kurang menarik lar ending dia. hero mati. huhuhu.

    BalasPadam
  3. sib tak tengok cite tu..haha :P

    BalasPadam
  4. Heehhe..tak payah tengok dah..baca n3 akak pun dah cukup..
    Mmg tak syok kalau ending dia mcm tu kan kak..

    BalasPadam
  5. nanti ada sekuel kot citer ni..hehe

    saya tak tengok pun

    akak boleh fokus ke tengok citer sambil tengok TV..hebat ;)

    Entri terbaru chekgu

    Kesan Piala Dunia Terhadap Pelajar

    BalasPadam
  6. tahu takpe..tak puas hati jugak..ape pulak fendy mati..huhu!

    BalasPadam
  7. Visiting here in ur cool blog...nice..This is 'special'for u friend. Don’t Miss it!

    BalasPadam
  8. sebab tak tgk cerita ni,so tak nak komen...
    cuma bila akak sebut pasal kamera gedabak...terus teringat topik perbincangan sy dan Tukang ubat hari ni...
    "mama nak kamera gedabak sebab senang nak tangkap gambo letak dlm blog...'
    hahhahaha...kak ina, impian kita serupalah.... :)))

    BalasPadam
  9. haha .org minyak rambut belah tengah .perghhh .

    BalasPadam
  10. ayat akak:

    Akak terajin nak ambil gambar..sampai suami akak hairan..

    Ina nak buat apa ambil gambar?

    Nak masuk bloglah..

    Ada ker orang nak tenguk...

    ayat saya: mesti lar ade org tgk.. sy tgk ape blog akak ari2 tau~~hehe

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers