OOO

Ahad, Ogos 22, 2010

Macam-macam Demam

Semalam masa ambil Ira dari asrama, adalah 2 orang member dia tumpang balik.  Akak gi ambil dengan suami sambil singgah kat Mydin Rawang dulu.  Beli barang dapur sikit.

Bila masuk dalam kereta, Ira tanya...

Mak, kenapa mak diam ajer? Mak demam ker?

Suami akak menyampuk....

Aaahlah..mak tengah demam...

Demam apa ayah?
1.  Mak demam sebab belum beli karpet raya.

2.  Mak demam sebab belum beli kasut raya.
3.  Mak demam sebab belum beli beg tangan raya.
4.  Dan yang paling buatkan mak demam sebab pc rosak

Tergelak Ira dan member dia ...

Akak pun jawab..

Gamaknya kalau dapat beli tu semua..tentu demam  mak baik terus kan...sambil kenyit mata kat suami.

Ada tak yang demam macam akak ni?

25 ulasan:

  1. Salam Ramadhan Kak Ina

    kalau macam tu hubby akak yg demam
    he he

    Wassalam

    BalasPadam
  2. hahaha..bila demam akak tu baik,terus suami akak pulak demam...demam sebab kekeringan duit..hehe

    BalasPadam
  3. Hahaha..kak ina nihh..sabau je lahh, saya pun tgh demam nih..tapi rasa kalau ter ter ter rembat teko, boleh kebah juga..hahaha

    BalasPadam
  4. demam gua kak ..kopak duit raya anak buah bertambah biak

    BalasPadam
  5. har har har.. takkan tiap2 tahun raya beli baru semua.. hehe

    BalasPadam
  6. kekekke! ade gak terkena tempias demam2 kak ina tu..hihi!

    BalasPadam
  7. Dah start demam jugak ni kak...

    BalasPadam
  8. salam kak ina...akak nak panadol tak? :))

    BalasPadam
  9. nasib baik musim demam dah lepas, masa sebelum puasa lagi dah bagi beli ubat siap2

    BalasPadam
  10. samalah demam kita kak, kecuali demam pasal pc tu ler..yg lain lebih kurang jer

    BalasPadam
  11. wakakakkakak.. tp rs2 nye yg paling penting ..yg bwhhhhhhhhhhhhhhhh sekali tu kan kak

    BalasPadam
  12. hahahaha... SOHIH akak sihat terus bila dapat beli semua tu

    BalasPadam
  13. kalo saya pon demam..pc mcm nyawa...hahaha

    BalasPadam
  14. salam kak

    ehehe,demam blm shopping same kot :D

    p/s-kak terima kasih kak komen fasal sy down tu,rase disayangi :)..Alhamdulillah cube hadapi dgn senyuman

    BalasPadam
  15. ehehhehehehehe.... demam yg last tuh mmg x leh tahan, kak... sesaper BT tuh mmg x bley tahan....

    BT- Blogger Tegar

    BalasPadam
  16. salam..nak buat jgak la trick ni..la la la...

    BalasPadam
  17. la kak,ingat demam apa ...yelah kita ni trauma bab2 demam.anak baru sihat dr demam.rupanya demam yg itu...saya lak ni demam nk bajet kuih raya dn duit raya.yg lain tu dh baik2 semua dah! hihihi...agak2nya laki kita demam apa pulak kan...

    BalasPadam
  18. hehehe.. pndai melawak juge hubby K'Ina ye.. sabar K'Ina ye.. kita ni pon lom abis gelak sendiri ni hehehe..

    BalasPadam
  19. ahahahahah, nk jer suruh asben akak cubit skit, ngader2 laa kak ina ni

    BalasPadam
  20. memang ari nie dah tak sehat betul.huhuhuh

    BalasPadam
  21. hehehe ka biasa la tu demam orang pompuan hahaha....kita tak demam kak...sebab kita beli je pakai duit sendiri....sebelum demam melarat hahaha

    BalasPadam
  22. same lah kak..ellis pon demam nak beli kasut..baju sume.. :D

    BalasPadam
  23. hehhehehe...mmg mcm tu ye kak bila dh jd ibu..sume bnde nk kne pk sampai terus demam..hehehhee..ain rase kan pasni turn hubby akak lak demam pasni.kikiki.jokes-

    BalasPadam
  24. ingat akak demam betul2.. hehe.. notty tau akak ni.. hehe..

    BalasPadam
  25. isshh...isshh..dasyat juga dmm akk ni. sib baik la sy lum dpt dmm ni lg. coming soon kot

    pssttt..
    thn ni tak mkn bubur lambuk kg baru ker

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers