OOO

Rabu, September 15, 2010

Chef Wan Dah Jadi Datuk (Serina dah selamat bersalin)


Kredit  info kat http://beautifulnara.com
gambar dari twitter ummi aida

Tentu Chef Wan gembira bila anak perempuan beliau Serina  telah selamat melahirkan  seorang baby boy.  Nama baby boy memang payah nak  menyebutnyaTristan Tareef O’luanaigh yang bermakna “lain daripada yang lain”,.

Sekejap ajer rasanya Serina dah bersalin..masa sekarang ni berlalu terlalu pantas. Comelkan..mana tak comel sebab ayah omputih.  Selamat berpantang Serina.

Mana tau lepas ni  giliran Ummi  Aida pulak mengandung dan dapat anak.  Kira berjangkit dari Serina.

15 ulasan:

  1. tahniah to chef wan n serian ==)
    awat nama anak dia tu pelik.
    susah nak nyebutnye.

    BalasPadam
  2. tahniah2 :) tp nama cam pelik je... huhu

    BalasPadam
  3. uih.apsal pelik sgt namanya???
    Kak Ina, thanks sbb banyak bg tunjuk ajar :)

    BalasPadam
  4. Salam Aidil Fitri Kak Ina

    kita lambat lagi nampaknyer
    he he

    Wassalam

    BalasPadam
  5. Salam kak

    Alhamdulillah

    btl la..masa sekarang cpt sgt berlallu

    BalasPadam
  6. comelnyer anak serina ya kak ina.. :)

    BalasPadam
  7. Tahniah and syukur alhamdulillah dah selamat bersalin. Camner nak sebut nama anak dia tu..Panggilan aper yer? Tristan? Tareef? Oluneh? ihiks Jgn marah. Kalu Tareef tu mungkin istimewa, lain drp yg lain..dewasa jadi org yg tulus, amanah, ramah...gitu kok

    BalasPadam
  8. wah..mmg pelik namanya..huhu..

    BalasPadam
  9. belum dapat cucu dia dh jadi datuk, hehehe

    BalasPadam
  10. tu dia aihh...tergeliat lidah nak sebut

    BalasPadam
  11. mmg rasa cepatkan kak, mcm baru jer tau dia ngandung

    BalasPadam
  12. tahniah serina, tahniah chef wan...rasa cam baru 2 bulan lepas dengar dia kawen...cepat betul masa berlalu...huhu

    BalasPadam
  13. chef wan dah ada cucu sekarang ni.

    BalasPadam
  14. tahniah la kan pada chef wan..erm..dah jadik datuk dah dia

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers