OOO

Jumaat, September 03, 2010

First time dapat satu BE dekat RM100.00

Akhirnya tertunailah hasrat di hati nak merasa nak dapat RM100 dari satu buffered earning..ni semalam punya..mungkinkah hari ni mencecah RM100.00???  Apa-apa..alhamdulliah dapat rezeki sebanyak ini.


BE cepat naik di sebabkan 2 hari ni trafik nak sampai ke UV2000 orang.  Terima kasih semua.  Insyallah akak akan buat contest yer.

Tengah running ni..insyallah kalau ada rezeki mungkin lebih dari RM100.00

Hairan gak bila gi blogwalking..ada blog yang dapat be banyak tapi tak update...orang lain sibuk nak be..dia malas nak update lah pulak.

Akak kan kalau  ada yang nak kata  akak mata duitan..terpulanglah..tapi kalau nuffnang dah bagi rezeki kita kenalah berusaha .  Betul tak.

Tq Nuffnang..i love nuffnang.

44 ulasan:

  1. Alhamdulillah rezeki bulan Ramadhan.
    skg nuff makin pemurah plak kan, hazzy pun byk dapat BE

    BalasPadam
  2. alhamdulillah.. rezeki ramadhan.. congrats kak ina :)

    BalasPadam
  3. tahniah kak..saya jgk yg msih dlm kesamaran psl mr nuff ni..hehe..lgpun br msuk 3 mggu..ki3

    BalasPadam
  4. betul kak ina...sy sokong! kita kena berusaha ntuk dapat apa yg kita nak..kalau nak $$ banyak kena la usaha...

    BalasPadam
  5. tahniah kakina, nanti bolehlah belanja ya

    BalasPadam
  6. wow.. jeles ai...
    tahniah ina.

    BalasPadam
  7. tahniah..:)
    saya pun nak rajin la ni..nak merasa juga BE n ME. hehe..

    BalasPadam
  8. rezeki tu kak ina merangkap duit raya, hehehehhe :)

    BalasPadam
  9. wah..best2..leh belanja saya nanti..hehe

    BalasPadam
  10. waaaa~~~
    bestnyer k.ina..
    mm paling bnyak pun BE sumbang tak smpai 20 hinggit~~:)

    congrats k.ina..duit raya masyuk~~

    BalasPadam
  11. alhamdullilah...alahai, saya ni nak dpt reader lebih 2 org pun cukup susah dah....kak ina..

    BalasPadam
  12. woww... alhamdulillah.. rezeki menjelang raya
    raya ni boleh la gi umah kak ina, mintak duit raya.. kekeke

    BalasPadam
  13. salam kak

    tahniah...saya belom sampai tahap ni,ehehe

    xcukup mase nak berblog hehe

    BalasPadam
  14. tahniah la kak....
    bestnya..sumi punya setakat RM30 jer..tak pernah tinggi mcm tu..huhuhu


    Sumijelly.com

    BalasPadam
  15. Aduhaiii...syoknya dapat duit banyak,..apa rahsia akak....Lisa ni budak baru belajar...yang ada pun baru nak cecah puluh jer...apa pun syukur...

    BalasPadam
  16. tahniah kak ina..rezeki ramadhan...
    berkat usaha gigih akak,

    BalasPadam
  17. wow! tahniah kak ina! satu BE jer....fuyooo

    BalasPadam
  18. tahniah kak..saya lum dpt apa2 BE lagi..hehe

    BalasPadam
  19. Salam K.Ina..

    Murah rezki k.ina bulan puasa...boleh belanja raya...

    BalasPadam
  20. wow.. byk tu kak ina.. wah wah wah.. nak duit raye la camtu.. hehe

    BalasPadam
  21. tahniah akak..blehla blanje berbuka puasa bersama kak ina...

    BalasPadam
  22. tahniah K'Ina.. Oeya tumpang gembira ye :D

    BalasPadam
  23. kak ina...tahniah kak ina..best dpt duit nuffnang kan?...sy blum pernah merasa..kena belajar ngn kak ina lg ni...

    BalasPadam
  24. wah best ler akak yer, bole le blanjer kami..hehe

    BalasPadam
  25. tahniah kak ina untung akak kan???

    hehehe

    BalasPadam
  26. salam KakIna
    alhamdullilha.. bulan ramadhan yng berkat. jadi nuffnang pun kasi berkat kat kakIna =)

    tahniah.. boleh le belanja air krim

    BalasPadam
  27. tahniah kak..rezeki raya...supermarket dok memanggil tu..hehehe

    BalasPadam
  28. salam kak...bukan mata duitan tu kak..tp l kita dh penat2 berblog, mestilah nakkan sesuatu gajaran ka? bestnye kalo dpt BE sbyk akak...kene usaha lagi nie..

    BalasPadam
  29. tahniah kak....tak tercapai saya kak...

    BalasPadam
  30. Alhamdulillah, rezeki Kak Ina. Semoga bertambah2 lepas ni ;p

    p/s: Terasa gak tang update tu sebab minggu ni tak ter-update sebab sibuk dengan persiapan balik raya. Heheh.

    Insya-ALLAH, saya cuba merajinkan diri ;p

    BalasPadam
  31. tahniah kak ina...min uv 2k++ pun BE bangun tengah malam sampai pagi je..so takde la masyuk sangat..

    BalasPadam
  32. tahniah kak.. makin mantap skgg.. jgn lupe duit raye nt yer.hehee..

    BalasPadam
  33. tahniah kak ina,
    betul tu, dapat BE kena rajin..
    kalo dapat banyak BE sekalipun, tapi trafik ciput, xke mana..
    alhamdulillah, walaupun 2 je BE kat blog, 1 baru seminggu, 1 baru 2minggu, total dah dekat RM200..

    BalasPadam
  34. tahniah kak ina.....boleler blanje hehe....

    BalasPadam
  35. Wow kak... sempoi...
    manfaatkan rezeki yang ada..
    congrat~

    BalasPadam
  36. tahniah la kak banyak dapat BE....boleh buat GA lagi ek...nanti boleh kita jumpa2 lagi..huhuhu..saya tak pernah dapat BE kak...bersyukur dgn apa yang ada...skang nih ada sikit maleh nak update...penat sejak2 pose nih...hehehe

    BalasPadam
  37. byknye!! camne nak dpt BE pastu pelawat yg ramai?? mantap r kak

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers