OOO

Ahad, Oktober 03, 2010

Blogger Yang Ku Kenal di Vaseline Party

Bila orang tanya..kak..pukul berapa akak sampai kat Luna ni..
Pukul 5.00 petanglah...
Cepatnya..
Akak tepati janji..janji omputih..bukan janji melayu
Kalau masuk ke sini saje-saje..taklah kot..mahal siottt...
 Bersama Rynna dan Mazlina
Siti Farah, Manager Darkbatman, ciklilyputih
 muka penat sebab terkejar-kejar dari Shah Alam ke sini
 makanan yang disediakan
amboi khusyuk  mamat-mamat ni bila tenguk  Yuna menyanyi di penas..
 chearmster aka anak ikan dan hamzah  
(kenapa mata dia stim...tanyalah dia)
 chearmster terima kasih banyak pada beliau 
sudi menumpangkan manager dari shah alam.
first time jumpa mazlina terima kasih sudi sapa akak ek 
audrey makwe boss Nuffnang..
mamat-mamat yang cuba mengusha Yuna
Shahrul, Firdaus, Yuna dan darkbatman
kita tenguk nanti sape yang dapat mengurat Yuna yer..

ada sambung lagi lah...tunggu..banyak sangat gambar..

20 ulasan:

  1. wah seronoknya kak ina ye.. makan pun best

    ALL IN ONE

    BalasPadam
  2. alamak bestnyee kak...ramai jugak blogger yg akak jumpa ye :)


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  3. hehehe.. hehehe... akhirnya sy yg dpt ejas yuna.. hahaha

    BalasPadam
  4. hehehe.. hehehe... akhirnya sy yg dpt ejas yuna.. hahaha

    BalasPadam
  5. luna nie mmg tpt elite kak, takde duit saya pun tak branie pegi

    BalasPadam
  6. bestnya dapat kenal2 blogger semua...

    BalasPadam
  7. kenapa gambar saya nampak siling je.. ini tidak adil :P

    BalasPadam
  8. wowoweee, mmg mcm best giler aaa. nak join gak.

    yuna makin cantik la pulak

    BalasPadam
  9. seronoknya kan..bila lak nak jadi blogger tegar ni...x reti nak join2 contest la kak ina..boleh ajar x?

    BalasPadam
  10. happy sgt jumpa kak ina.. muka makin berseri you..rahsianya??

    BalasPadam
  11. happy sgt jumpa kak ina.. muka makin berseri you..rahsianya??

    BalasPadam
  12. salam kak ina..

    thanks sbb sudi bergambar dgn sy.. hohoho..

    blog saya : manjaixora.blogspot.com (mazlina)

    hohohoho..

    BalasPadam
  13. hahaa.. kali ne aie byk inteprame lak..tp plg best dpt bgambar ngn yuna..wuhuuuu.. mantap.ahahaha

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers