OOO

Khamis, Oktober 07, 2010

Sah Kak Engku di ceraikan

Seorang lagi artis malaysia bercerai..hem dah habis jodoh nak buat camner kan. 

Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin ataupun yang lebih di kenali sebagai Kak Engku disahkan bercerai talak satu dengan suaminya Adzmin Osman pada 28 September yang lalu.

Mereka bercerai di mahkamah syariah di Selangor dalam prosiding tertutup atas permintaan pasangan tersebut.  Rumah tangga yang di bina atas dasar cinta sama cinta tidak dapat di selamatkan selepas masing-masing cuba mendapatkan kaunseling bagi menyelesaikan kemelut yang melanda sejak beberapa lama dan mereka bercerai secara baik dan menerima hakikat tiada lagi jodoh di antara mereka.
Raja Azura yang berkawin dengan Adzmin yang juga merupakan anak bekas Menteri Besar Kedah, Tan Sri Osman Arof pada 10 Mac 2001.
 dan di kurniakan tiga orang anak iaitu Megat Muhammad Raziq, 8 tahun, Megat Luqman Hakim, 7 tahun dan Puteri Mia Maizurah yang baru berumur 4 tahun.

Kak Engku memang amat bersedih di atas perceraian tersebut tapi hidup mesti di teruskan dan beliau meneruskan rutin sebagai penyampai radio Sinar FM dan pengcara beberapa program TV serta majlis rasmi.

Kak Engku juga tidak akan bercakap mengenai hal rumah tangga dah hal suaminya kepada orang lain dan dia tidak akan sekali-sekali mendedahkan aib sesiapa termasuk suaminya.

Sumber Harian Metro (Roslen Fadzil)

Tak per lah kak Engku..bersabarlah yer.  Mungkin selepas ini Kak Engku akan mendapat jodoh yang lebih baik lagi.  Dan bintang Kak Engku akan lebih bersinar lagi.  Dan jangan risau Kak Engku ..kami peminat-peminat Kak Engku akan sentiasa menyokong Kak Engku.  Dont worry k...(macamlah dia baca blog akak)

Adakah ni semua berpunca dari orang ke tiga?  Rasanya iyer kot....Apa-apa pun kebenaran akan terungkap jugak dan kita tenguk nanti yer..

Kesian orang perempuan ni kan..ashik teraniaya ajer..tapi yang lebih kecian ..ialah anak-anak kecil yang masih lagi mengharapkan kasih sayang dari ke dua ibubapa.  Semuga selepas bercerai Adzmin tidak melupakan tanggungjawabnya kepada anak-anak beliau bersama Raja Azura.

19 ulasan:

  1. Kesian kak engku..apa pun halnya dia lebih selesa berdiam diri...elok mcm ni x payah kecoh2..patut la dia jarang ada kat SINAR

    BalasPadam
  2. aku rasa ini mesti atas sebab suami dia. kalau sesapa dgr sinar fm mesti selalu perasan kak engku ni selalu backup masalah wanita/isteri/ibu ni. dia selalu ckp kalau lelaki buat salah..kita pertahankan hak kita & anak2. so, ila rasa ni ada kaitan dgn suami dia.

    BalasPadam
  3. bila bercerai berai ni anak2 jg terabai sudah la kan..

    wishing everyone live happily ever after. :)

    BalasPadam
  4. sume dh tertulis.. semoga kak engku akan dpt sinar lepas ni

    BalasPadam
  5. bnyk2 sabar....insyaAllah ada perancangan dari Nya yg lebih baik lepas nih....

    BalasPadam
  6. apa yg k.engku ckp kat radio..ade hint2 ...emosi juge kadang2 k.engku

    tp dia pandai pendam..tabahlah

    BalasPadam
  7. sian nye dia.. bercerai gak akhirnye..

    BalasPadam
  8. haihhh...
    KE ni selalu backup wanita ,ibu,isteri,pempuan...
    apa apa pun KE , mmg tabah, cerita rumahtangga nya mmg tertutup rapi

    BalasPadam
  9. harap2 anak KE & bekas suami tak terabai

    BalasPadam
  10. Semoga KE tabah menghadapi hari muka

    BalasPadam
  11. semoga KE akan kuat dan lebih bersemangat lepas nie...nak buat mcm mana kan semuanya telah di takdirkann

    BalasPadam
  12. Salam penghujung Syawal Kak Ina...maaf zahir Batin....moga KE tabah menghadapi dugaan ini...setiap kejadian ada hikmahnya....Doakan yang terbaik buat KE & anak2 serta bekas suami!

    BalasPadam
  13. da xde jodoh.tetibe sebak pulak T___T

    BalasPadam
  14. pekara cerai berai ni mmg perkara biasa org kita zaman sekarang, ntah le ape nk jadi kesian anak2 mereka..

    BalasPadam
  15. dh lama sangat dia bertahan..biarlah dia bahagiakan diri sendiri pulak...

    BalasPadam
  16. alahai kesiannya..

    kakak kita nak sponsor baju.. :)

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers