OOO

Khamis, November 04, 2010

“IF I HAD RAPUNZEL’S HAIR”

Jika saya mempunyai rambut  sepanjang 70 feet (terdaya ker nak membela rambut sepanjang ituuuu...)
 pengsan imran bawah rambut tiruan akak tu
saya akan menggunakannya untuk mengikat badan Imran bila bila dia malas belajar ataupun tidak mau mendengar kata saya ataupun 
saya akan menggunakan rambut saya sebagai senjata bila ada yang cuba merompak saya bila saya keluarkan duit dari mesin ATM.  Kan saya dapat wang yang banyak dari Nuffnang mestilah ada beribu riban wang saya dalam bank (perahsantan aka gimik ajer yer)

Saya akan melilitkan rambut saya yang panjang ke leher peragut itu dan membawanya  ke balai polis.
Buat N3 ni sebab gara-gara nak dapatkan tiket percuma nak tenguk cerita ini.  Cuti sekolahkan..boleh bawak Imran dan Ira layan cerita katun ni.

Untuk maklumat lanjut terjah ke  nuffnang-premiere-screening-rapunzel

25 ulasan:

  1. kahkahkah!

    kelakar lah kak ina!

    but cute gak rambut tu.. hehehe

    BalasPadam
  2. kahkahkah...sampai tertutup muka baby kecik tu... :P lucu lah....glowing giloss rambut kak ina...pakai syampoo apakah??

    BalasPadam
  3. dah terbongkar wajah akak tanpa tudung......ha...ha...rajinn la kak ina ni...

    BalasPadam
  4. salam kak

    alahai melepas juge la jwpnya saya ni,xblh buka Nuff kat ofis

    suke fairy tales ni..huhu

    BalasPadam
  5. comelnya kak ina..bestla tat akak.. ni pun dah nak abis makan..hehe tq

    BalasPadam
  6. ahaks.. saya pun dah buat en3 nih.. hehehe.. gud luck.. mana tau klu rezeki sesama dapat, leh jumpa lagi.. hohoho

    BalasPadam
  7. hahahhahahaha!

    comel la kak ina ngan rambut pelesu tu, pengsan imran! :)

    BalasPadam
  8. Huhu 'hot babe' jadiknya kak ina kalo ber'rambut' Rapunzel!^_^

    BalasPadam
  9. hehehe..sy pun nk post n3 psl ni..tgh cari idea gak..

    BalasPadam
  10. Lawaklah Kak Ina ni.. Rambut tu macam tak sesuai untuk akak.. :) Suka entri ni...

    BalasPadam
  11. hahahaha lucu lah kak :)
    nak masuk tp nnti klu menang takut xleh pegi sbb en.hubby keje :P
    *ekeke..perasan je blh menang..haha*

    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  12. haha. klakar! tak penah pon mak ajak sy tgk cite katun. kat ruma je ni kak ina baik

    BalasPadam
  13. Hahahahahaha....
    Sapa lar buatkan rambut untuk akak ni?

    BalasPadam
  14. Salam, pertama kali menjenguk kak Ina, kelakarlah Kak Ina ni yer. Tak sabar nak jumpa, ade rezeki dan jodoh ketemulah yer ;)

    BalasPadam
  15. perh kak....ni dah tahap overdose rambut akak ni..takpe2...still i lioke....ehehehehhehe

    Katak yang obes

    BalasPadam
  16. ahhahaha serius lawak oke kakak ini!

    BalasPadam
  17. tomey!!! akak guna photoshop ke kak?

    BalasPadam
  18. haha..lawak la kak ina pakai rambut palsu tuh..

    BalasPadam
  19. aduuhhhhlaaa... lom tgk citer, bc n3 k ina pon dh gelak golek2....miahahahahah

    BalasPadam
  20. hohooo... memnag buleh lemas si imran dgn rambut ibunya yg pjg berjela tu... ;)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers