OOO

Khamis, November 04, 2010

Oh Fasha Sandha Lagi

Ehrmmmm buat tarian geleklah pulak...seksinya
Kekasih hati beliau sape lagi si Jejai 
Seronoknya
tengah berparti kot..tak tahulah kat mana..macam kat umah ajer
Memang lawa fasha sandha ni kan..semuga berbahagia sehingga ke akhirnya
 

20 ulasan:

  1. Ala Omak..kawenkan lah dulu anak dara tu....!

    BalasPadam
  2. TSK kat budaknih.... perosak lebih... hehhehe..bukan anak sedara akak kan.....

    BalasPadam
  3. Hmmm...susah nak komen...tp kalo inilah contoh untuk anak pompuan masa kini...risau...

    BalasPadam
  4. no comment..Lisa pun ada anak buah perempuan..mintak dijauhkanlah..

    BalasPadam
  5. macam ni ke nak jadi menantu RNT?

    BalasPadam
  6. alahai fasha...tak habis seksi dia.. :P

    BalasPadam
  7. ramai yg perkata tentang jejai yg sentiasa bertopi. adakah menghadapi masalah keguguran rambut???

    BalasPadam
  8. seksi tak habis2.. anyway, suka cerita CHINTA tu.. hehe

    <a herf="http://suliana-mylittlesunshine.blogspot.com/2010/11/orang-kurus-vs-orang-gemuk.html

    BalasPadam
  9. no comment la kak...dia nih...tak minat sangat tapi memang cantik la....full package...

    BalasPadam
  10. hu3..Stripper ke pe si fasha ni.patutla jejai tpikat pndi menggoda..

    BalasPadam
  11. fuyoh..sekshi..tu yg jejai suka..

    BalasPadam
  12. laa..dia pakai bju ke x tu..ttp sket2 jerk?

    BalasPadam
  13. mak aii ... sgt ler x sesuai , kut pun party personal, xyah ler snap2 bagai .. wat malu jek, cm x pakai apa2

    BalasPadam
  14. fasha sandha ni mmg cantik kan..tp..kalolah dia betul2 ikut gaya islamic pakai tdg lagila cantiknya...

    BalasPadam
  15. ish3...teringat cite chinta...huhu

    BalasPadam
  16. he.he.cam tu x yah pakai baju skali lah:) i love fasha,tp dlm lakonan je

    BalasPadam
  17. I’ve recently started a blog, the information you provide on this site has helped me tremendously. Thank you for all of your time & work.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers