Sabtu, Januari 15, 2011

Maxis Om Nom Nom Race - Sate Kajang Haji Samuri Uptown Damansara

Destinasi ketiga ialah di Uptown Damansara.Kami diberi pulang makan sate kat sini ...



Kami dapat makan kat Restoran Sate Kajang.Tapi sila jangan salah faham kami bukan di Kajang tapi di Damansara.Apa korang fikir kat Kajang je ke ada Sate Kajang.Haji Samuri sekarang dah kaya banyak cawangan.

Korang tengok harga dia memang berpatutan sama je macam kat Kajang.So sape duduk kat area PJ boleh makan sate Kajang even bukan kat Kajang.




Ni hidangan kami.Nak tau sedap tak sedap korang ushar gambar bawah ni...Tapi kali ni pelakon dia lain sebab takkan asyik-asyik muka Jejai je....Bose kawe...


Bean Moreno dan manager Kak Ina KL tengah melawan nafsu tengok sate.Pergh terasa lapar beb!


Tadi banyak sekarang dah tinggal sikit untuk Eyriqazz & Jejai.Kami dihidangkan dengan 4 jenis sate iaitu sate ayam, daging, rusa dan kambing.


Sate Kajang Haji Samuri
Damansara Utama (Uptown)
03-77105318

4 ulasan:

  1. yum yum nak jugak...:) i like sate :)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    tepi MMR2 taman melati
    selalu penuh dan beratur
    tak dapat rasa lagi

    Wassalam

    BalasPadam
  3. dekat denagn umah juga ni.. tapi tak perasan pulak ada satey haji samuri situ ye.. nak kena terjah ni.. hehehe

    BalasPadam
  4. uish lama betul tak pekena sate ni..huhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers