Sabtu, Januari 15, 2011

Maxis Om Nom Nom Race - Thaibase Restaurant

Destinasi keempat ialah Restoran Thaibase.Wah terasa macam makan masakan Thailand dekat sebelah rumah Thaksin beb.Tempat dia ala-ala hutan.


Ini lah dia Restoran Thaibase

Ruang makan yang besar dan selesa kalau nak buat makan-makan kenduri besar pun syok.

Antara Menu-menu yang diorang bagi untuk kami melantak kali ni.Nampak macam masakan kat kedai mek kelate tapi rasa dia umph!
Nasi Goreng Thai
Claypot Taufu
Kuey Teow
Pelakon tetap sama.Tengok bergaduh beb nak makan.Lapar gile!

Sila jangan anggap kami kebulur eyh...

Thaibase Sdn Bhd
Alamat :No 7-1 First Floor Jalan Tanjung SD 13/2 Bandar Seri Damansara 52200 Selangor
No Tel : 0362752284

3 ulasan:

  1. me tak nampak pun aksi ketua talibaruts a.k.a kak ina ;)

    BalasPadam
  2. betu2 tu kata cik malarang .. dekat dengan umah je tu..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers