OOO

Isnin, Februari 28, 2011

Jeng..Jeng...Jeng...

Maaflah sebab lambat nak umumkan keputusan contest ni...sebab juri yang akak lantik tu bzzzz bebeno.  Akak tak pilih sebab akak rasa juri tu lagi pandai bab-blog ini.

Oklah nilah pemenangnya.

Top Up bernilai RM30.00 dan 1 bekas kukis coklat chip bernilai RM25.00.

Top Up bernilai RM20.00 dan 1 bekas kukis coklat chip bernilai RM25.00.

 Top Up bernilai RM10.00.

Sehelai tudung cantik sumbangan http://www.shawlnurfa.blogspot.com/ bernilai RM25.00

1 fridge magnet dari India

Terima kasih bebanyak buat semua peserta.  Semua pendapat yang di beri memang akak hargai dan isnyallah akak cuba perbaiki blog akak ini. 

Kepada yang menang akak ucapkan tahniah dan kepada yang tidak berjaya jangan putus asa. Jika murah rezeki, insyallah akak akan buat contest lagi.

Kepada pemenang sila bagi nama penuh, alamat dan no tel kat roslana_06@yahoo.com.my .  Bagi akak masa dalam seminggu untuk menguruskan penghantaran hadiah.

Terima kasih sekali lagi.

15 ulasan:

  1. tahniah kepada pemenang..

    wah...suka2 sbb kawan semua menang..
    kak ina...nanti buat cotest lagi yer!!

    BalasPadam
  2. hahaha..sy x menang ler...kempunan cookies kak ina tu..xpe2,len kali kak ina buat contest sy masuk lg..tahniah yer pada siapa yg menang..

    BalasPadam
  3. TAHNIAH.. TAKDE REZEKI LAGI NK RASA KUKIS K INA PERCUMA..
    Jemput ke:ALL IN ONE

    BalasPadam
  4. congrats kpd pemenang2..

    mcm tak caya jer sy dpt FM tuh..eh! betullah saya dapat!

    TQVM kak ina :)

    BalasPadam
  5. tq yer akak :)

    me dh email my details :)

    congrats to all winners!!

    BalasPadam
  6. aik?? nama kita tak da ye?? hihi ..

    BalasPadam
  7. tahniah kepada pemenang nanti murah rezeki akak buat contest lagi ye....hehehe

    BalasPadam
  8. Salam.. Wah tak sangka menang.. Terima kasih Kak Ina KL.. walaupun tak dapat merasa cookies percuma, tapi dapat top-up RM10 pun dah cukup bersyukur.. Kalau Nur teringin nak makan cookies akak tu, nanti Nur order ye..

    Kejap lagi Nur emel detail ye..

    BalasPadam
  9. yahoo!!! yahooo!!! kid menang.. number 4 pun jadik laaaa... :)

    BalasPadam
  10. tahniah buat semua pemenang...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers