OOO

Isnin, April 25, 2011

Hampir serupa tapi orang lain

Bila gi blogwalking akak terjumpa pulak gambar ni..dulu anak pernah gak post gambar yang sama kat fb..tapi akak tak ambik port sangat..tapi bila akak jumpa balik gambar ni  teringat nak buat N3.

Bila tenguk muka penumpang kat belakang sekali tu ada pula rupa orang yang akak pernah tenguk gambar ajer  tapi tak pernah jumpa. Budak ni pelajar di India ..salah seorang kawan Yana, yang naik moto tu kalau tak silap kat vietnam (maaf jika salah)
 ada iras tak?janganlah dia ni marah akak letak 
gambar dia ni udahlah..mereka ni sebenarnya dari
negara yang berlainan(maaf yer)

Nak tergelak bila gambar ni anak akak letak di fb..orang tersebut menafikan itu dia dan jadi bahan lawak sekejap  kat fb .....akak pun masuk campur gak.  Sampai orang tu marah lah..ala gurau ajerlah..janganlah marah.

Ala relax aaa..kan orang kata ada 7 rupa orang sama kat dunia ni.  Inilah salah satu contoh.  Dulu masa muda pun ada orang kata muka akak ni sama dengan muka saudara dia.  Akak relax ajer..tapi jangan sekarang ada orang kata muka akak iras muka orang ni..orang itu.pastu menyamar jadi akak udahlah.  Nanti akan ada masalah pulak.

Ada ker orang kata anda rupa sama dengan si polan..atau si polan?

12 ulasan:

  1. Salam K.ina...makasih atas petuanya.nanti atie g kedai singseh cari ubat kuning tue...baby dah jemur gak...

    BalasPadam
  2. tu la biase dgr,7 org muke same dgn kite merata2 kat dunia ni,tak semestinya 1 negara

    pia penah org tegur muke same dgn sedara kwn lah...2 3 kali gak la

    BalasPadam
  3. yup..ada 7 yg muka serupa dlm dunia ni..

    hari tu ada cikgu bergosip, nampak sy dengan pakwe hensem dan tinggi kat Jom Heboh..yg kelakornya, baru sekali saya pernah g Jom Heboh, itupun dengan family...tatau lah kalo adik saya dikatakan hensem tu...hhuuhuh

    yg peliknya, xberani nak tegur sbb katanya nampak saya tgh bahagia, xnak ganggu ...nak terburai usus..

    BalasPadam
  4. ya ampunnn... wahahaha!!.. meriah!!.. :D
    adegan ni sengaja dilakukan utk brgambar sahaja ker atau emang real eik K'Ina.. :D

    BalasPadam
  5. memang ada ina..sampaikan orang tanya adik beradik ke..he he..

    BalasPadam
  6. sbb gambar cenggini 200% la menafikan..cer gmbr seseorang yg hebat..jeng3x

    BalasPadam
  7. Salam akak !!! kalo singgah/melintas Sri Kembangan, jemput datang rumah yer ambik ikan keli. Kali ni saya tak bela untuk jual, mmg nak sedekah jer untuk kawan-kawan. Tapi kalo nk datang, roger dulu yer, sbb bukan saya yg tangkap keli tu..Jebat ler... hehehe...

    BalasPadam
  8. sy plak dh lebih dr 7 kali dgr org cakap muka sy seiras dgn org yg diorg kenal..mcm muka kwn la, jiran la, sepupu la..nmpk sgt muka sy ni berlambak2 kt luar sana..hehe..

    Jom Lawat: Blog Bardboo DAN Sweet Child
    Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

    BalasPadam
  9. yeap....muka mamat tu memang ada iras2x laaa..... baru2 nie pernah gak la awek marie france cakap muka saya abang ipar dia....nasib baik bukan macam husband dia....hahahaha

    BalasPadam
  10. sepanjang umur sy 28thn ni, sy dh jumpa 3 org yg muka mcm sy. ada lgi 4 org yg perlu di cari hehe

    BalasPadam
  11. memang benar, pernah dengar cerita kirta di ciptakan
    kembar di dunia ini

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers