OOO

Sabtu, April 02, 2011

Sanggup Tak Makan Satay Ni?

Bila tenguk arnab ni memang rasa sayang sebab comel..tapi sanggupkan anda
makan satay arnab? Mula-mula macam tak sanggup tapi bila dah makan sepotong..oh sedapnya..langsung makan lagi..dan lagi..dan lagi..tenguk dah habis.

Harga jangan tanya..mahal lah 2 kali ganda dari harga satay ayam dan daging. Sekali sekala nak rasa gak satay daging arnab macamana..dah gak pernah makan satay rusa dan satay ikan...tapi serius yang paling sedap satay daging arnab..tak percaya.

Cubalah yer..tapi kan kalau nak buat sendiri tak sanggup.

14 ulasan:

  1. dulu mase kecik-kecik pernah mkn dging arnab..siap rekues kat abah nak g mkn dging arnab..skrg dah besar tak sanggup dah rsenye =)

    BalasPadam
  2. sedap ke kak? ada rasa cam ayam ke? yan xpernah mkn, xreti dan geli jgk...ehehe


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  3. saya pernah makan sekali.. memang sedap giler.. :D

    BalasPadam
  4. Salam Kak Ina..Apa khabar?

    Satay daging arnab....?suke suke suke..sedappppp...urat dagingnya pun lembutttttt dan halus.

    pssttttt ada ke oarang jual daging arnab fresh, dah lama saya cari, sampai kat MAHA pun tarak..(tapi janji yang dah sembelih dan dibersihkanlah, tinggal kita masak je cam beli ayam fresh kat pasaraya tuuuuuu....)~ haaa klu ada bagitaulah...

    BalasPadam
  5. huhu kalau kesian mmg x leh makan daging tu, haram, nk makan kene makan je

    Panas!!! : Debaran Ahad Ini, Siapa Agaknya Yang Bakal Menang?

    BalasPadam
  6. x penah mkn jgk..rs x tergamak plak he3

    BalasPadam
  7. satay tak pernah makan. tp burger pernah... ok la.. :)

    BalasPadam
  8. mas tak pernah makan lagi daging arnab..
    sedapp yer kak...
    boleh try cari nanti sate arnab..

    BalasPadam
  9. saya tak pernah nak makan daging selen dari daging ayam n lembu n kambing....

    burung puyuh pun saya tak makan ni kan pula arnab.. hehehe

    BalasPadam
  10. salam berkenalan,singgah rumah...satay arnab....tak sangguppp.satay ayam je makan,daging pun tak makan..

    BalasPadam
  11. hurmmm.....daging arnab nie lembut skit rasanya....yang penting memang sedap la kan..

    BalasPadam
  12. yuuuupppp..mlm sabtu ari tu ada paparannya kat majalah3, broga semenyih taklah jauh sgt kan klu btl2 teringin....

    BalasPadam
  13. rasa cam x sanggup je..comel sgt

    BalasPadam
  14. sumpah mmg sedap kak!!! mabeles kan??

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers