OOO

Selasa, April 19, 2011

Wajah Dan Nama Peserta Imam Muda Musim Ke 2

Siaran langsung Astro Oasis untuk pelancaran Imam Muda Ke 2.
 Seramai 10 telah terpilih untuk Imam Muda 2011
 Antara wajah-wajah Imam Muda 2011. Ada dari negeri Johor, Kedah
Sabah, Terengganu dan Negeri Sembilan
Kali ni ada juga peserta dari negara Singapura dan Brunei..memang hebat Imam Muda 2011 kali ini. Ada yang  bekerja sebagai jurutera, imam dan pensyarah. Hebat memang hebat dan dah tentu saingan pun hebat juga.

SENARAI IMAM MUDA MUSIM KEDUA :
  1. Wan Najdi Wan Mohd Noh, 20, (Kelantan-guru tarannum).
  2. Mohd Azlan Zulkarnain,25, (jurutera) berasal dari Cheras Kuala Lumpur.
  3. Mujahid Suhaimi ,20 bekas ahli gimnastik  (pelajar).Berasal dari Singapura.
  4. Ammar Wan Harun, 27, (Kuala Lumpur-mahasiswa)
  5. Mohd Fakhrurrazi Hussin, 27, (Terengganu-imam)
  6. Nazrul Izwan Zolkiflee, 26, (guru besar) berasal dari Segamat, Johor
  7. Mohd Hassan Adli Yahaya @ Yahuza, 26, (pensyarah) berasal  dari Air Tawar Perak
  8. Zulfadli Awang, 24, (Brunei-pegawai masjid).   Berasal dari Kg.Rimba Brunei Darussalam
  9. Ali  Khairudin Abdul Marif, 26, (Sabah-guru Kafa)
  10. Abdul Fattah Riddzwan, 21, (fasilitator).berasal dari Negeri sembilan.
info dari  http://dady-rahman.blogspot.com/ terima kasih yer

p/s Ada lagi  tak sempat snap....tak pun kena tunggu   siaran hari Jumaat pukul 9.00 malam.

12 ulasan:

  1. Aslkm
    Apa kaba Ina?
    saya pun tenguk tadi. Wah teruja nak tgk seteruhnya...nampak hebat2kan?
    Ni dah nak pesta buku, pesta buku lepas kita ada jumpa...jumpa lagi.

    BalasPadam
  2. as salam.. salam ziarah kak..
    wah!.. akak sempat lagi dapat snap pict..
    nice!.. ^_^

    BalasPadam
  3. moga kali ni..imam muda lagi mantap

    BalasPadam
  4. IM 2 kali nie mesti sengit punya kan..tapi sayangnya tak leh tengok dah..ASTRO ada masalah huhu

    BalasPadam
  5. hmmmm berseri-seri wajah mereka ya......

    BalasPadam
  6. tak sabar nak tgk dorang buat tugasan..

    BalasPadam
  7. nampaknya skang makin sukar la ye .pesaing dari luar negara pun ada..
    harap Malaysia yang jadi juara lg,
    ramai le sikit imam muda kita..:)

    BalasPadam
  8. saya sokong fakhrul....yeyy,Imam muda dari terengganu

    BalasPadam
  9. sempat gak saya layan imam muda malam tadi... cuma macam tak kena je bila tanya pendapat kat artis selebriti pasal imam muda nie... sekadar pandangan peribadi....

    BalasPadam
  10. baru lepas baca surat khabar tadi....imam muda musim ini memang betui2 muda kebanyakan...

    BalasPadam
  11. Info terkini..Program Keusahawanan 3K bersama Imam Muda Fakhrurrazi setiap Hari Sabtu & Ahad bertempat di Prima Sri Gombak,Batu Caves Selangor..sila lawati blog : http://inspirasilensa.blogspot​ .com/

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers