OOO

Sabtu, Julai 02, 2011

Jalan-Jalan Lagi

Bila N3 ni di publish (guna auto publish) insyallah akak dah sampai ke tempat tersebut.  Naik bas malam tadi pukul 10.00 malam.
ambik gambar dari tali barut ciklilyputih.com
Dekat ajer tak jauh pun (naik bus berjam-jam gaklah) dan kena bawa passport.  Kalau idak tak leh masuk.  Kali ini akak pergi dengan kawan-kawan.  


Suami dan anak-anak balik kampung ke Segamat sebab suami rindu dengan ayah dia, nak gempeng dengan ayah kesayangan.

Doakan akak selamat pergi dan selamat pulang.

18 ulasan:

  1. nak pegi mana pulak ni akak..???

    BalasPadam
  2. beshnya jln2 kat singapore tu...

    BalasPadam
  3. Ke mana plak Kak Ina kali ini? Kalau tak ke Spore, musti ke Thailand kan kan kan..

    BalasPadam
  4. kak cam biasa fm 1 ehehehhee

    BalasPadam
  5. Insyaalah ina selamat pergi dan balik

    BalasPadam
  6. g mana lak tu kak?bestnye dpt selalu jenjalan kan..nanti bwk blk ole2 ye...

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum Kak Ina

    moga dipermudahkan segala urusan

    jalan2 lagi yer kak

    saya tunggu n3 sebagai souvenir
    he he

    Wassalam

    BalasPadam
  8. bestnyer jalan2 lg akak ni! gi mana plak tu,universal studios spore ke kak?

    BalasPadam
  9. kalau pegi singapore....singgah makan murtabak singapore....sure besh...

    BalasPadam
  10. Meh saya teka... Singapore ke kak ina?

    BalasPadam
  11. Oh ke Singapore ke Kak Ina? Haa boleh la pekena Sup Tulang tu.. Since Kak Ina kata dah lama tak mkn.. Hehe.. :) Semoga selamat pergi dan pulang.. Insya'Allah.. :)

    BalasPadam
  12. singapura di langgar todak

    BalasPadam
  13. syoknya kak, pergi jalan2 lagi..shopping tuk raya ke?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers