OOO

Sabtu, Oktober 15, 2011

Siapakah Yang Berjaya Menjadi Juara Blogger MasterCafe Malaysia?

Siapa yang tak nak menjadi juara kan. Semua orang mahu.  Tapi semua itu di tentukan olehnya.  Yang penting kita mempunyai semangat dan membuat sebaik yang mungkin.

Pertandingan hari ini akan berlangsung di
pada pukul 12.30 tengahari 

Insyallah akak  bersama-sama anak-anak akan hadir untuk memeriahkan suasana.  Nuffnang dah bagi email jemput datang suruh bawak anak beranak, keluarga dan kawan-kawan. (jangan jadi isu lagi udahlah)

Gelak baca N3 ini

Copy and Paste Dari Blog Myvitrdcom.

Semalam aku ada terbaca satu entri yang aku dah lupa linknya menyatakan bawa Uncleseekers mampu meramalkan nasib seseorang pada masa akan datang.. rasanya tak habis-habis kontroversi yang suka dibuat oleh Uncleseekers ni.

Mungkin ada yang percaya & tak kurangnya juga yang tidak percaya, ini kerana dalam Islam haram bagi orang beragama islam ni percaya kepada tenung nasib / ramalan nasib ni.
MasterChef Malaysia
Apa pon sekali lagi berita mengejutkan bukan setakat Uncleseekers meramalkan masa hadapan beberapa orang artis ni.. malah beliau turut meramalkan pemenang utama untuk pertandingan Blogger MasterChef yang sedang berlangsung hari ini di SACC Mall Shah Alam.

Beliau meramalkan pemenang utama hari ini adalah seorang yang wajahnya iras-iras Datuk K.. ehh sapa pulak yang dia ramal ni. rasanya kalau muka yang iras-iras dengan Datuk K tu aku macam kenal.. ini ke orangnya?
Jejai dan Datuk K
Itu semua hanya ramalan sahaja.. kalau benar itu hanya satu kebetulan dan bukan kuasa ramalan ditangan Uncleseekers.

Apa yang penting aku doakan kejayaan rakan aku Jejai @ TeratakarmoGeng Tali Barut yang akan bertarung habis-habisan dengan minah serai di gelanggang Blogger MasterChef. selaku ahli

p/s Semuga Jejai dan Yatie Sawanila berjaya menjadi Juara.  

7 ulasan:

  1. wah tq kak ina bagi link.. bila saya baca balik entri tu.. saya pon gelak sekali.. memang lawak Jejai ni.. muka banyak sangat Klon.. hahaha

    BalasPadam
  2. yeahhh...kalahkan pompuan sombong tuh

    BalasPadam
  3. As salam Kak Ina.
    Semoga berjaya Jejai :)

    *Unclesakit..?!!

    BalasPadam
  4. minah serai juga yg menang.... :(

    BalasPadam
  5. huhuhuhu... aura serai tuh kuat sgt kots...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers