OOO

Khamis, Disember 01, 2011

Jom Reramai Terjah Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia

Sape-sape yang duk berhampiran Setiawangsa bolehlah terjah kedai ini.  Kepunyaaan bumiputra 100%, harganya pula sangat berpatutan dan terjamin mutunya.

Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia akan dibuka pada esok 2hb Disember 2011 (Jumaat) di Kompleks Centrum Setiawangsa
 
GTB dah melawat dah ...korang bila lagi?
Jom reramai serbu esok hari...
tak yah gi pasar yang lecak lagi..
 Jmr ni tengah sign apa agaknya yer? eyriqazz
dan Kid ambil gambar nak buat gossiplah tu
Macam-macam gaya ada...aksi GTB..candid lah pulak


7 ulasan:

  1. ohhhh macam ni pun ada jugak ye^^

    BalasPadam
  2. sain kontrak nak supply ikan bilis kot..:-p

    BalasPadam
  3. sain kontrak nak supply ikan bilis kot..:-p

    BalasPadam
  4. salam kak Ina, baru 1st time jenggah sini...terjah dari blog NKBT.

    BalasPadam
  5. haha, sign kontak jadi duta

    BalasPadam
  6. As salam kak ina...bestlah kalau ada pasar ikan cam ni...semua 1 malaysia

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers